פתח תקווה

הגבאים התעלמו מהנחיות; בית הכנסת נסגר

גבאי בית הכנסת קהל חסידים-צאנז בפתח תקווה התעלמו מהתראות על הפרת תקנות הקורונה באופן חמור - ובית הכנסת נסגר היום על מנעול ובריח על ידי פקחי העירייה (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: עיריית פתח תקווה)

מעיריית פתח תקווה נמסר כי לאחר פניות רבות מצד מתפללים ותושבי השכונה אל אגף הביטחון בעירייה ואל צוות חמ"ל הקורונה העירוני - בנוגע להפרות חמורות של תקנות הקורונה - בית הכנסת 'קהל חסידים-צאנז' נסגר.

על פי התלונות הרבות שהתקבלו בנושא, בבית הכנסת הופרו תקנות הקורונה באופן שיטתי, דבר שעורר חשש לפגיעה בבריאות המתפללים ותושבי השכונה.

לאחר שמנהלי וגבאי בית הכנסת קיבלו התראות רבות על ההפרות והם התעלמו מהן, התקבלה החלטה ע"י הגורמי האמונים על הנושא בעירייה לסגור את בית הכנסת. זאת בדומה לאופן הטיפול בשאר העסקים ומבני הציבור שמפרים את תקנות הקורונה בצורה קיצונית וחמורה.

מהעירייה נמסר, כי "לאחר ניסיונות הידברות חוזרים ונשנים מול הנהלת בית הכנסת, נתקלה העירייה באטימות וזלזול בתקנות הקורונה, ועל כן נאלצה לנקוט בצעד חריג אך מתבקש מאוד בעת הנוכחית. הדבר נעשה מתוך כובד ראש ומתוך דאגה לשלום באי בית הכנסת".

ביום ראשון תיכנס לתוקף תכנית הרמזור אשר תקבע את חומרת ההגבלות בכל ישוב. עלינו להבין כי במקרה זה הפרט יכול להשפיע על הכלל, וככל שנתוני התחלואה יעלו כך יוחמרו ההנחיות. אנחנו לא רוצים להגיע למצב שהמדינה תטיל סגר - והעיר, העסקים ותנועת התושבים תהיה משותקת, ועל כן ננקטו צעדי מנע מתבקשים", נמסר מדוברות העירייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר