"ברמה הכי גבוהה"

אחרי שנים של הזנחה: הר המנוחות - ישופץ

השלב השני בשיפוץ הר המנוחות יוצא לדרך בעלו כולל של 20 מיליוני שקלים. על פי בקשתו של ראש העיר משה ליאון, השיפוץ ייעשה ברמה הכי גבוהה לרווחת המבקרים (חדשות)

במהלך הסיור בהר המנוחות (צילום: אלי קובין)

20 מיליון ש"ח, זה הסכום שהקצו בעיריית ירושלים לשיפוץ הר המנוחות, זאת לאחר סיור מקצועי במקום של ראש העיר משה ליאון.

תלונות מתפללים ומבקרים גרמו לראש עיריית ירושלים לערוך סיור במקום ולהודיע כי, עיריית ירושלים תבצע מהפך של ממש בתשתיות בהר המנוחות.

במסגרת שדרוג ההר יוכשרו מתחמי חניה, יוקמו מתחמי הצללה, יבוצע שדרוג תשתיות, ביוב, הסדרת כבישים, חיפוי קירות הבטון והקמת עמדות לשתיה קרה.

בסיור שנערך אתמול (רביעי), הגיע ראש העיר עם מנכ"ל העירייה, איציק לארי, ומנהל האגף למבני דת, הרב יצחק הנאו, המשמש כפריוקטור של העיריה לשיפוץ בית העלמין, לסיור במקום על מנת לבחון את התקדמות העבודות לקראת סיום השלב הראשון ויציאה לשלב השני והשלישי של עבודות השיפוצים - כל זאת בעלות כוללת של 20 מילוני שקלים.

הרב הנאו שהוביל את הסיור, הראה את השדרוג המשמעותי של בית העלמין בשנה האחרונה. את מתחם החניה הגדול ששופץ הסככות שהוקמו, והכבישים שופצו.

ליאון אמר במהלך הסיור: "אין שום סיבה בעולם שבית העלמין הגדול בארץ, לא יהיה ברמה הכי גבוהה. אנחנו נגייס את כל המשאבים הנדרשים ונהפוך את בית העלמין למתוחזק ביותר בארץ".

ראש העיר גם ביקש להגביר את הניקיון והתאורה במקום ולהשקיע משאבים בתחזוק המקום הן בהנגשת תחבורה ציבורית והן בתנאים הפיזיים של המקום.

בתום הסיור, הודיע ממלא מקום ראש העיר צביקה כהן, כי יפעל להביא תקציבים לצורך שדרוג בית העלמין משרד הדתות, יעקב אביטן, שמעוניין אף הוא בשיפוץ בית הקברות, ואחראי מתוקף תפקידו על החזקת המקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר