האמא ספדה: "מסיבה מיותרת"

חייל מת במסיבה בטבע; המשטרה פתחה בחקירה עצמית

התלונות למשטרה, לא הובילו אל השטח בו ערכו הצעירים את המסיבה, במהלכה התמוטט הצעיר אריאל יואב צפריר, שמותו נקבע בהמשך בבית החולים • 4 עצורים חשודים בגרימת מוות ברשלנות (ארץ)

(צילום: איחוד הצלה קרית גת)

ביום שישי בשעות הצהריים, התמוטט צעיר בן 19 במסיבה שנערכה בלב הטבע. הצעיר, חייל בשם אריאל יואב צפריר, מצא את מותו בבית החולים.

המשטרה עיכבה לחקירה 8 חשודים כולל מארגני האירוע, אשר הובילו את השוטרים לעומק השטח המיוער של שמורת הטבע פורה בתוך וואדי נסתר לעין,שלא ניתן להבחין בו, למיקום בו נערכה המסיבה.

במהלך התחקור הראשוני של האירוע התברר כי בסמוך לשעה 09:00 בבוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה מאזרח שמתגורר בקיבוץ רוחמה על כך שבאזור מתקיימת מסיבת טבע והוא שומע רעשים.

מיד עם קבלת הדיווח יצאו ניידות של משטרת ישראל לאזור וביצעו במשך יותר משעתיים סריקות נרחבות, אך לא הצליחו לאתר את מקור הרעש. בתום הערכת מצב שנערכה הערב הוחלט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית במרחב לכיש.

על פי העדויות, החייל אריאל יואב צפריר התמוטט ביום שישי במסיבה שנערכה ביער פורה. כבר בשעה 06:30 הוא חש שלא בטוב, ככל הנראה משתיית אלכוהול ועישון סמים, וככל שהשעות עברו מצבו התדרדר, אך הוא לא פונה על ידי המארגנים.

כאשר מד"א הגיעו למקום, הם נדרשו לבצע פעולות החייאה. צפריר ז"ל פונה לבית החולים סורוקה במצב אנוש, שם נקבע מותו.

פרמדיק מד"א, ג'וש ויינשטיין, סיפר: "כשהגענו לחניון הובילו אותנו לרכב פרטי. הצעיר שכב במושב האחורי כשהוא מחוסר הכרה וחם מאוד למגע. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל קירור וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו נוזלים, הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית חולים".

פרמדיקית מד"א יובל לוי סיפרה: "כשהגענו לרחוב אזרחים סיפרו לנו שהגבר שכב על המדרכה זמן ממושך והם התקשרו למד"א כי הוא לא הגיב להם. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות בשטח, הוא היה חם מאוד למגע והכנסנו אותו במהירות לאמבולנס שקורר מראש בעזרת מזגן. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל קירור ומתן נוזלים ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קשה ולא יציב".

עו"ד עדי כרמלי, המייצג את מארגן המסיבה: "מדובר באירוע טרגי ומצער אך לא פלילי. אני בטוח שהחקירה תבהיר שבהתנהלות מרשי לא דבק רבב".

האם ענת אריאלי ספדה: "המסיבה המיותרת הזאת לקחה ממני את הילד שלי והרגה לי אותו. אף אחד לא בא אליי להגיד לי מה קרה במסיבה הזאת. אריאל היה ילד של אמא, מקסים, מחייך וטוב לב. הייתה בו שמחת חיים גדולה, והוא הקרין על כל סביבתו. הוא הלך למסיבה ולא חזר. אימא של חבר שלו התקשרה ואני מיד התקשרתי לטלפון של אריאל. לא הייתה תשובה. ליבי ניבא רעות. כל הדרך לבית החולים לא הפסקתי לבכות, והתפללתי שזה לא יהיה הוא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר