"עומד במילה שלי"

דידי הררי ריגש: 'אני עושה דילים עם אלוקים'

שדר הרדיו הפופולרי, סיפר בראיון על מצבה הבריאותי של אשתו, ועל ההבטחות כי אם מצבה ישתפר, הוא יקיים מצוות • הרב נורדמן, שחיתן את בתו בראיון: "שיעור באמונה" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מסך, מתוך רשת 13)

דידי הררי, משדרני הרדיו הבכירים בישראל, שרעייתו מירית מתמודדת בגבורה עם מחלת הסרטן בשנה האחרונה, העניק בסוף השבוע ראיון מיוחד ודיבר על נושא האמונה והקשר שלו עם אלוקים.

בראיון ל'ידיעות אחרונות' סיפר הררי: "חטפנו שתי מכות בטווח קצר, וצריך גם לזכור שאחותי נפטרה לפני עשר שנים מסרטן בגיל צעיר, 57. אבל זה לא מערער אצלי את האמונה. זה לא גורם לי לחשוב למה דווקא זה קורה אצלי".

"זה כן גורם לך נורא לבקש מאלוקים, לרצות שיישאר עוד הרבה זמן, שאנחנו נישאר. ובעיקר שהכי לא יכאב. היו לי המון שיחות איתו, גם בלילה, גם ליד הים".

•מה נאמר בהן?

"זה דילים שאני עושה עם אלוקים. שאם הוא מוציא את מירית מהמצב הזה והוא שומר עליה ככה וככה, אני אעשה א'־ב'־ג'. ואני עומד במילה שלי".

עם זאת הבהיר כי הוא לא בכיוון של חזרה בתשובה, "אלא בלעשות טוב. ובן אדם שעושה טוב, גם אם לא מסתובב עם כיפות גדולות, הוא צדיק וזך בעיניי".

לפני כחודש, חיתנו בני הזוג הררי את בתם אבישג כדת משה וישראל, מי שסידר חופה וקידושין היה הרב בנצי נורדמן המקורב למשפחת הררי.

בשיחה עם 'כיכר השבת אומר הרב נורדמן: "אני לא רגיל לדבר על אחרים, אבל כאן אני ידבר עלי, בדרך כלל יוצא לי ללוות ולהוביל הרבה חופות שמחות מרגשות וגם מאתגרות - אך בחופה של משפחת הררי זה היה מחזק במיוחד, מבחינת "באתי לחזק ויצאתי מחוזק".

"החששות היו ברורים, אבל במציאות זה היה שיעור באמונה, בחוזק ובמעלת השמחה, שם השם היה מוזכר ומבורך".

"גם את ברכת שבע הברכות שהתכבד אבי הכלה לברך הוא עשה כבקי ורגיל, אותי זה חיזק וחידד את הכח העצום שיש באמונה, כח שפועל לניסים גלויים מעל דרך הטבע וזה גם מה שאני מאחל מעומק הלב למשפחה", אמר לסיום הרב נורדמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר