צפו במהומות

עם 'צוללות': המפגינים פרצו ופצעו שוטרים

הפגנות השמאל מידי מוצאי שבת בירושלים, יצאו השבוע משליטה כאשר כמה מהם נשאו דמות צוללות, פרצו באמצעותם מחסומים משטרתיים, והתפזרו בשטח • צפו (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הפגנות השמאל נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: זה השבוע ה-11 ברציפות שרבים מאנשי השמאל מגיעים להפגין בירושלים, מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור.

השבוע, יצאו במקביל לצעדה לא חוקית, שלא קיבלה את אישור המשטרה. במשך זמן רב, אפשרו השוטרים את ההפגנה הלא חוקית ולא פיזרו אותה.

הצעדה הפכה לאלימה במיוחד, כאשר כמה מהמפגינים נשאו מעין "צוללות", באמצעותם פרצו מחסומים משטרתיים. מהמשטרה נמסר כי 2 שוטרים נפצעו.

מ"הדגלים השחורים" נמסר: "חבל שמשטרת ירושלים עסוקה בלהיטפל למפגינים ולא בחקירת תיק הצוללות ופרשת ה-F-35".

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל ערוכה לקיומן של המחאות הצפויות להתקיים הערב, סמוך למתחם בית רה"מ. כוחות המשטרה ייפרסו באזור כיכר פריז, רחוב עזה, בן מימון והרחובות הסמוכים על מנת לאפשר את חופש המחאה לכלל האזרחים, לשמור על בטחון הציבור והסדר הציבורי".

"המשטרה שבה ומדגישה, כי היא פועלת לאפשר קיומן של מחאות לכלל המפגינים, אך יחד עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, פגיעה בציבור ובקיומן התקין של המחאות, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון שכזה".

"אנו קוראים למשתתפי ההפגנה להימנע מגילויי אלימות ופרובוקציה. שוטרי משטרת ישראל ערוכים ונכונים, בכל רגע נתון, לשמור ולהגן על שלום הציבור, לאפשר לכל חיים בטוחים וחופשיים, ובתוך כך גם את חופש הביטוי והמחאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר