צפו בתיעוד

בסעודה שלישית: שוב אלימות בסאטמר בני ברק

אחרי תקופת רגיעה, שוב מכות ומהומות בין חסידי סאטמר בעיר בני ברק, בין הסרים למרות האדמו"ר לתלמידי הרב מייזליש • תיעוד ממצלמות האבטחה וגירסאות הצדדים (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

אלימות בסאטמר בבני ברק: מהומה פרצה במקום במוצ"ש האחרון, לאחר שאלמונים פרצו את בניין הנהלת המוסדות וביצעו הרס של ממש במקום.

בתיעוד שהגיע ל'כיכר השבת' נראים כמה אברכים כשהם מתיזים תכולה של מטף כיבוי אש לעבר דלתות המשרדים, כשלאחר מכן אף שברו ריהוט בבית המדרש שממוקם בבניין וחוללו הרס רב במקום.

לדברי חסידי סאטמר, במהלך סעודה שלישית במסגרת שבת ההתאחדות שערכו לחסידי האדמו"ר בבניין הת"ת, אלמוני ניתק את החשמל בבניין. לאחר מכן פרצו עשרות מאנשי מייזליש לבנייני המוסדות וחוללו נזק אדיר.

לדבריהם, למרות שהוזעקו כוחות משטרה לשטח, עבר זמן רב עד שהם הופיעו ובינתיים הספיקו אנשי מייזליש לחולל נזקים עצומים. כמו כן גנבו את מערכת הDVR, כדי שלא יוכלו לעקוב אחר זהות הפורצים.

גורמים בחסידות טוענים כי הרקע להשתוללות של המתנגדים היא ההצלחה הגדולה של שבת ההתאחדות שנערכה במקום, זאת לאחר שהוכח כי מאות חסידים נאמנים לרבי ולהנהלה.

מנגד אומר אחד מתומכי הגרח"צ מייזליש כי מדובר בניסיון לגלות את זהות האנשים, שלטענתם, פרצו מוקדם יותר לחדר שבעבר שימש את הרב מייזליש בבניין הת"ת, וביצעו במקום הרס, וכי זה הרקע למהומה הלילית.

בנוסף, הציגו תיעוד בו ניתן לראות כיצד אנשים המזוהים עם הנהלת המוסדות, מכים את אחד מתומכי הרב מייזליש.

לדבריהם, הסיבה לכך שהם גנבו את מערכת הDVR, היה כדי לזהות מי היו האנשים שפרצו לחדר ששימש את הרב מייזליש, וזרעו במקום הרס.

בחסידות מציינים בתגובה, כי מזה זמן שהרב מייזליש לא מופיע לחדר זה, השייך להנהלת המוסדות, לאחר שהחברותא שהיה לומד עמו שם מדי יום נטש אותו על רקע המרידה של הרב מייזליש באדמו"ר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר