שותף בעזר מציון? יש לכם הזדמנות!

הרב צ'ולק בפנייה נרגשת לציבור: "אני מזמין אתכם להיות שותפים שלי!"

יו"ר ומייסד עזר מציון בפניה נרגשת לציבור • תמורת שקל ליום למשך שנה - גם אותם שותפים בפעילות החסד של 'עזר מציון' • ההזדמנות שלכם לשנה שלמה של חסד (חרדים, מקודם)

"היו שותפים של ושלנו במערך החסד האדיר" - הרב חנניה צ'ולק (צילום: עזר מציון)

לא בכל יום יו"ר ומייסד עזר מציון הרב חנניה צ'ולק פונה לציבור ומציע לו שותפות. שותפות מלאה בעשיה האדירה של עזר מציון. אבל כעת, לקראת ראש השנה, הרב צ'ולק פונה לציבור ומציע לו להיות חלק מארגון החסד הגדול בישראל. במונולוג מרגש הוא פותח ידיו, וקורא לכם, כן, לכל אחד ואחד מכם, "היו שותפים שלי!".

לשותפות עם הרב צ'ולק– לחצו כאן>>

"אני קורא לכם באופן אישי" פותח הרב צ'ולק את קריאתו הנרגשת. "תמיד רציתם להיות שותפים של עזר מציון, להשתלב בפעילות החסד העצומה שלנו, אבל זה לא התאפשר לכם. אני מבין. לא לכולם זה אפשרי. אתם עסוקים וטרודים מידי. אבל כעת יש לכם דרך לעשות את זה. תמורת שקל ליום למשך שנה אתם שותפים שלי בכל הפעילות של הארגון".

"היו שותפים של ושלנו במערך החסד האדיר, אם זה בארוחות חמות ביום חול, בשבתות ובחגים, אם זה בהסעות חולים ובני משפחותיהם באמצעות אמבולנסים, אם זה בפעילות המחלקה לתמיכה בחולי סרטן, אם זה במערך הסיוע לקשישים, אם זה ביעוץ רפואי, סיוע למשוקמי נפש, סיוע לילדים מיוחדים ושינוע חולים באמצעות מערך 'מחוברים לחיים' המונה אלפי מתנדבים, ובמערך הצלת החיים של מאגר מח העצם הלאומי".

"אני יודע שזה לא קל בימים אלו" מסיים הרב צ'ולק את דבריו, "אבל כולנו רוצים שהקב"ה יפעל איתנו לפנים משורת הדין. יתן לנו הרבה מעבר למה שמגיע לנו, וכאן, בהצטרפות לעשייה של עזר מציון יש לכם דרך לומר לקב"ה, אני עושה למען בניך, עשה למען בריאותי ובריאות משפחתי. ותשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה – אני בטוח שתרומתכם מנדיבות הלב תפעל גדולות בשמי מרום".

לשותפות עם הרב צ'ולק במערך החסד האדיר של "עזר מציון" למען החולים – לחצו כאן>>

או התקשרו כעת 1800-236-236

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר