פתח קמפיין

עופר שלח בבני ברק: "להתחשב באוכלוסיה"

הח"כ שדורש להתמודד מול יאיר לפיד, הגיע לסיור בעיר החרדית האדומה, שם קרא לממשלה לקחת בחשבון את מאפייני ההתנהגות של האוכלוסייה החרדית • צפו (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

ח"כ עופר שלח, שהפתיע את המערכת הפוליטית כאשר הודיע על דרישתו לפריימריז במפלגת יש עתיד ועל התמודדותו מול יאיר לפיד, הגיע היום (ראשון) לסיור ראשון בעיר בני ברק.

העיר בני ברק נחשבת לעיר אדומה, וקברניטיה נלחמים בהצעה שעלתה להטיל סגר על העיר. שלח הפתיע כאשר קרא להתחשב בדרישות ובמאפייני האוכלוסייה החרדית.

בהצהרה שמסר אחרי הביקור אמר שלח, "נפגשתי היום עם ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, וסיירתי בחדר המצב של העירייה. ניכר שהעירייה משקיעה מאמצים גדולים, ובכל התחומים - מתמונת מצב ועד פעולה בשטח, ניכר שיפור עצום מאז ביקורי האחרון כאן כיור ועדת קורונה".

"מנתוני העירייה עולה שפעולה מיידית במספר תחומים ובראשם עצירת אירועי שמחות המוניות, עשויה להוריד את נתוני התחלואה ולהוציא את בני ברק ממפת הערים האדומות".

שלח הוסיף, "אני קורא לממשלה לנקוט פעולה מחושבת שתיקח בחשבון את מצבה המיוחד של עיר בת 200,000 נפש ומאפייני ההתנהגות של האוכלוסייה החרדית, ובצידם את הצורך המיידי לבלום את הקורונה ולהוריד את שיעורי התחלואה".

לסיום, תקף את הממשלה כאשר אמר כי "הדבר הגרוע ביותר הוא ההיסוס, חוסר ההחלטה, והפעולה מתוך לחץ פוליטי שמאפיינת את ממשלת המחדל של נתניהו בכל עניין, וגם בעניין זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר