מחלוקת בעובדות

בתל השומר: ילדה בת 6 שחלתה בקורונה - נפטרה

בבית החולים 'שיבא' שבתל השומר, נפטרה בזמן האחרונה ילדה קטנה בת 6 שנדבקה בנגיף הקורונה. עד כה לא ברור, האם לסיבת הפטירה יש קשר ישר להידבקותה בנגיף (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ילדה חולה (צילום: שאטרסטוק)

ברשימת הנפטרים שהוציא היום (ראשון), משרד הבריאות, מדווח כי ישנה ילדה בת 6 שחלתה בקורונה ונפטרה, אך עד כה לא ברור האם נפטרה כתוצאה מהנגיף או ממחלתה הקשה.

כתבת חברת החדשות, יולן כהן, חשפה הערב כי ברשימת החולים שנפטרו מהקורונה נמצאת גם ילדה בת 6 שככל הנראה היא ממוצא ערבי.

דובר משרד הבריאות אישר לכהן את הפרטים, אך הסביר כי "לאחר בדיקה מדוקדקת, בת ה-6 נפטרה גם מנגיף הקורונה, אך מפאת החיסיון הרפואי אני מנוע מלמסור עוד מידע".

ל'כיכר השבת' נודע, כי הילדה הייתה מאושפזת בבית החולים 'שיבא בתל השומר. בגלי צה"ל בדקו את המקרה ואף שוחחו עם בית החולים, ומשם עלה תמונה שונה לחלוטין, אמנם הילדה חלתה בנגיף, אך לא נפטרה כתוצאה ממנו.

לדברי ביה"ח: "בניגוד לנטען, הילדה לא נפטרה מקורונה. היא אכן חלתה בקורונה (ללא סימפטומים), החלימה כעבור מספר ימים, ולאחר תקופה נפטרה ממחלתה האונקולוגית הסופנית. סיבת הפטירה עליה דיווח הרופא, איננה קורונה".

יצוין, כי אין זה המקרה הראשון בישראל שילד נפטר מסיבוך נגיף הקורונה, בשיחה שקיים פרופ' ברבש עם 'כיכר השבת', הוא הסביר על המחלה אצל הילדים ואף שוחח על הילד בן 10 שנפטר כתוצאה מסיבוך הנגיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר