"בואו ונוכיח להם"

אחרי האיום: עיריית ב"ב לתושבים; צאו להיבדק

כבר מספר ימים שהעיר בני ברק עומדת בסכנת סגר על תושבי העיר, היום, החליטה הממשלה להסיר מעל בני ברק את איום הסגר ובתגובה העירייה קוראת לתושבים לצאת ולהיבדק (ארץ)

אילוסטרציה. בדיקות קורונה (צילום: פלאש 90)

כבר מספר ימים שהעיר בני ברק עומדת בסכנת סגר על תושבי העיר, היום (ראשון), החליטה הממשלה להסיר מעל בני ברק את איום הסגר ובתגובה העירייה קוראת לתושבים לצאת ולהיבדק.

בהודעה שנשלחה לתושבים, כתבה העירייה: "בתום מאמצים כבירים ועמל מפרך, אנו שמחים, מודים ומברכים על הסרת איום הסגר מעל עירנו בחסדי שמים. תחת סגר מכאיב יוטלו הגבלות שגם הן אינן קלות למרבה הצער".

בנוגע לעוצר הלילי הסבירה העירייה: "החלטת הממשלה שהתקבלה הערב בנוגע להגבלות לילה והגבלות לימודים, תיכנס לתוקפה רק ביום שלישי. אי לכך, מחר יום שני יתקיימו לימודים כרגיל בכל מוסדות החינוך. מחר במהלך היום, יועברו ההנחיות ומידע חיוני לתושבים".

גנץ, היום בבני ברק (טל עוז, משרד הביטחון)

"אתגרי הבריאות של העיר רבים ומשמעותיים. ובכלל זה, הורדת העיר מאדום לכתום באופן מיידי וביטול ההגבלות הקשות".

בשלב זה קוראת העירייה לתושבים ואומרת: "אנו קוראים ופונים לכלל תושבי עירנו: מחר במהלך היום יפעלו מתחמי בדיקות חינם ברחבי העיר. צאו להיבדק! גם אם אתם חשים מצויין ובריאים ודווקא בגלל זה, זו תהיה ההוכחה שלנו בס"ד, כי בני ברק איתנה ובריאה. לא אדומה ולא מרכז חולי ח"ו".

בעירייה עדכנו לרווחת התושבים, את מתחמי הבדיקות: "מתחמי הבדיקות יפעלו מחר בין השעות 09:00-18:00, אין צורך ברישום ובהפניה, אך חובה להביא ת"ז".

הבדיקות ייערכו במתחם הפיס משואות רחוב ירושלים 1, במתחם הפיס רמת אלחנן רחוב הרב רבינוב, במתחם הפיס נווה אחיעזר רחוב אורליאן.

יחד עם זאת בעיריית בני ברק מדגישים: "אנו קוראים ומתחננים אליכם תושבי העיר: מצב התחלואה הגואה כמעט המיט עלינו סגר הדוק וממושך. כעת קיבלנו ארכה, ונטל ההוכחה עלינו: נקפיד ביתר שאת על עטיית מסכה ללא הקלות נימנע מהתקהלויות נקפיד על בידוד מלא נשמור על עצמנו וסביבתנו - נציל את העיר ואת קדושת הימים הנוראים ושמחת חג הסוכות הבעל"ט הפעם, זו האחריות של כולנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר