מפלגה דמוקרטית?

לפיד נגד עופר שלח: "לא לפריימריז פתוחים"

יו"ר יש עתיד מתנגד ליוזמה של ח"כ ממפלגתו לקיים פריימריז על הראשות, והודיע היום כי שנה הבאה, יערכו את וועידת המפלגה הראשונה שם יבדקו מה הדרך הטובה ביותר (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Oren Ben Hakoon/POOL)

ח"כ יאיר לפיד הודיע הצהריים (שני) בישיבת סיעת יש עתיד כי הוא מתנגד ליוזמת ח"כ עופר שלח לקיים פריימריז על ראשות המפלגה.

תחילה תקף את בכיר מפלגתו: "אין דבר פחות חשוב לציבור הישראלי בימים אלה מפוליטיקה מפלגתית. המדינה קורסת ממשבר הקורונה, הציבור במצוקה. הדבר האחרון שהוא רוצה לראות זה פוליטיקאים שמתעסקים בפוליטיקה. ועדיין, חבר הכנסת עפר שלח העלה בשבוע שעבר הצעה לקיום פריימריז פתוחים ביש עתיד".

לטענתו, "המטרה היא להגיע במהלך 2021, לוועידת המפלגה הראשונה. בוועידה הזו אנחנו נמצא את הדרך הטובה ביותר לקיים בחירות פנימיות לתפקיד יושב ראש המפלגה".

"תהיה התמודדות. אני מברך עליה, הגיע זמנה, אבל אנחנו נעשה הכל בלי לחץ. אף אחד לא מציב לי אולטימטומים. אני לא אתן לתופעות שהרסו מפלגות כמו העבודה וקדימה להרוס גם את יש עתיד".

לפיד הוסיף, "במסגרת התהליך שהתחלנו בו בתוך המפלגה בחנו כבר כמה שיטות לקיום בחירות פנימיות. אחת האפשרויות שנפסלו, היא פריימריז פתוחים. פריימריז פתוחים זה קבלני קולות ומפקדי ארגזים, כל מה שאין ולא יהיה בד.נ.א שלנו. כל מה שהרס מפלגות אחרות. ההצעה לא התקבלה".

לסיום אמר: "יש לנו מטרה ברורה: להחליף את השלטון בישראל. להוציא את נתניהו מבלפור ולהקים ממשלה בראשותי שתלך להלחם בקורונה ולטפל בכלכלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר