"לא סוף פסוק"

האוקראינים אישרו 3,000 מתפללים באומן; ברסלב: "יש מו"מ על 7,000"

שר הפנים האוקראיני מודיע כי הוא מאשר את הגעתם של 3,000 חסידים לאומן, לראש השנה. בחסידות ברסלב מבהירים, כי מתקיים משא ומתן על 7,000 חסידים נוספים (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
חסידי ברסלב על הציון (צילום: ברסלב live)

שר הפנים האוקראיני הודיע בשעה האחרונה (שני) כי מספר המשתתפים באומן השנה - בראש השנה, יעמוד על 3,000 משתתפים. בברסלב אומרים ל'כיכר השבת': "מקווים שזה אינו סוף פסוק, כיוון שהוועדה הממשלתית לא הגישה החלטותיה".

לאחר דיוניים בלתי פוסקים, שר הפנים האוקראיני, הודיע כי החליט להגדיל את מספר המשתתפים ב'אומן ראש השנה', מ-1,500 (כמו שהחליט בשבוע שעבר) ל-3,000 משתתפים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי באומן ממשיכים בהכנת השטח, על פי כל כללי הקורונה המחמירים - מתוך תקווה להצליח לשכנע את הוועדה, על האפשרות המעשית, בתנאי השטח הקיימים - לאפשר אלפים נוספים.

בברסלב, אומרים ל'כיכר השבת': "זה לא נגמר פה, כמו שראינו בשבוע שעבר שהייתה החלטה על 1,500 וכבר עלה ל-3,000, כעת אנחנו אופטימיים לגבי כך שיאשרו ל-7,000 חסידים להגיע, מלבד ה-1,200 שכבר נמצאים באומן כיום".

מוקדם יותר היום, נחשף ב'כיכר השבת', מכתבו של הפרויקטור של אומן, שבו הוא הסביר כי יש רק חמישה חולים (לאחר שחולה אחד כבר החלים) וזה רק חצי אחוז מכלל הנמצאים באומן, הפרויקטור גם גולל את השתלשלות הפרשייה עד לימים אלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר