די לשתיקה

"לא סתם ניתקו לחרדים את החשמל" // טור

"חברת חשמל גאונים, ידעו למי לנתק ומתי, כי הרי החרדים לא ירימו טלפונים בשבת וישתוללו אז למה לא בעצם? מה? שנוריד שאלטר לתל אביבים?" • ב.ש, אמא מביתר כותבת בכאב (דעה)

אמא מביתר עילית | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

קמתי בבוקר יום ראשון, ופתחתי חדשות. לא היה לי צל של ספק שכולם כולל כולם יכתבו על ההפסקות חשמל היזומות שהתבצעו ביומיים האחרונים.

אך להפתעתי לא הייתה שום כתבה באתרי חדשות שאני מכירה (מלבד בכלי התקשורת החרדיים כמובן), יודעים למה? כי ההפסקות קרו רק באיזורים חרדיים אז את מי זה מעניין בכלל.

את מי מעניין שישבנו משפחות שלמות ונטפנו שבת שלמה בחום של 44 מעלות? את מי מעניין זה שיש לנו תינוקים שסבלו סבל בל יתואר?

יש לי תינוק בן חודש שצרח ללא הפסקה כמה שעות בליל שבת, אבל למי אכפת? אנחנו הרי חרדים? אז מה זה משנה? מי אנחנו בכלל?

למי אכפת שסבתא שלי בת תשעים צעדה בחום כדי לחפש מקום עם מזגן בשבת ולא מצאה אז היא חזרה הביתה ממוטטת? למי? לאנשי חברת החשמל בטח לא, כי הם לא הרגישו, לחברי כנסת גם לא, כי הם גם לא הרגישו (מלבד ח"כ מקלב שכן ביקש התייחסות ואיפה כל השאר, נבחרתם על ידינו לא??).

גם לתקשורת הכללית לא, כי גם בהם זה לא פגע!!!! ויודעים מה? חברת חשמל גאון היא ידעה בדיוק את מי לנתק ומתי כי הרי החרדים לא ירימו טלפונים בשבת וישתוללו אז למה לא בעצם? מה? שנוריד שאלטר לתל אביבים?.

מיסים מקפידים מאוד במדינת ישראל להוריד לכולם שווה בשווה חרדים ערבים וחילונים, להוריד לי מע"מ 16 אלף ש"ח, הם ידעו להוריד כמו כלל הציבור, אבל חשמל? בקטנה, אני הרי חרדית ולא נחשבת!.

אני מנסה להבין איך קורה שבמדינת ישראל החרדים לא נספרים כתושבים, מה קורה פה? מתי מישהו כבר יתעורר וישתולל? לפחות כמו שהשמאל משתולל מול ראש הממשלה.

יודעים מה, לא להפגין אבל בואו נצא במחאה כלכלית כי כסף אף אחד לא אוהב להפסיד ואם כולנו - אבל כל החרדים לא נשלם חשבון חשמל בחודש הקרוב, אולי אז לא יתעללו בנו בפעם הבאה.

אולי אז, לפני שיורידו לנו את השאלטר, הם יחשבו פעמיים, אולי אז מישהו באמת ייקח אותנו ברצינות, אולי אז מישהו יספור אותנו ויקשיב למה שיש לנו להגיד ויקשיב לאפליות שקורות ויטה אוזן לשמוע על עוולות שנעשות נגדנו ובפרט מאז פרוץ הקורונה, נעשינו מצורעים.

בחברות היי טק גדולות שעד לקורונה העסיקו המוני חרדיות (רק כי זה משתלם כלכלית הם עולות זול במיוחד ונותנות עבודה) שלחו אותן לעבוד מהבית בלי להתקרב למשרדים לעומת העובדים החילונים שכן מגיעים לישיבות צוות מידי שבוע, בקיצור נעשה פה עוול כלפי ציבור כ"כ גדול.

דייייייייייייי לשתיקה
דייייייייייייייי לעבור לסדר היום
בואו ונרים כולנו קול מחאה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר