חילולי שבת לחינם

הבכיר החרדי חושף את הכשלים בטיפול בחולי קורונה

מנהל מערכות המידע החרדי שלח מכתב חריף למשרד הבריאות בו הוא פירט לו את הכשלים החמורים של המשרד באיתור חולי קורונה, וחשף מה גורם לחילולי השבת (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
בית החולים (צילום: מעייני הישועה)

מנהל מערכות המידע החרדי של בית החולים מעייני הישועה שי בירנבוים, שלח הערב (שני) מכתב למנכ"ל משרד הבריאות בו הוא פירט לו את הכשלים במשרד הבריאות מה שגורם לחילולי שבת.

במכתב מתאר בירנבוים את המקרה שקרה: " אבקש לשתף באירוע שחווינו בליל שבת האחרונה. אמצע סעודת ליל שבת, דפק על דלת ביתי איש זק"א/מז"פ לבוש מדים ושואל את אשתי "איפה מאיר" (בני)".

"הבן אדם לא מדבר ואשתי בהלם שואלת: מה קרה? הנ"ל עונה שמאיר בננו אובחן כחולה קורונה סמוך לכניסת השבת והוא בא כדי להתריע על כך למשפחה. יפה מאד, ראוי לשבח".

"אלא" מסביר המנמ"ר בירנבוים, "שכל זה לא היה צריך לקרות באמת, כי מאיר גר ברחובות! ואנחנו גרים בבני ברק. כל זה קורה, מדוע? כי את הפעולה הפשוטה של רישום ממוחשב בזמן בדיקה של פרטי הנבדק, לא מבצעים".

"מאיר רשום כתושב בני ברק ב-ת.ז. אז אתם שולחים וטורחים להודיע בבני ברק, אבל האבידה שלכם לא שם אם הייתם רושמים, בזמן בדיקת קורונה, מה מיקום המגורים העכשווי של הנבדק, האירוע הנ"ל, בליל שבת קודש לא היה מתרחש. גם חילול שבת, גם בזבוז משווע של משאבי כ"א וגם פול גז בניוטרל".

"אני משמש כמנמ"ר (מנהל מערכות המידע) בי"ח". אתם דורשים מאיתנו בתי החולים הרים של מידע ודוחות על הקורונה, אבל את הפעולה הטריוויאלית של רישום עדכני של כתובת מגורים בפועל של הנבדק בזמן הבדיקה, את זה אתם לא רושמים".

המכתב שנשלח הערב

"אז איך", תוהה בירנבוים, "אם יורשה לי לומר, איך אתם מקבלים החלטות כשאין לכם מידע בסיסי? הרי, לפי זה, אתם לא מבצעים מיפוי נכון של אזורי תחלואה, וכתוצאה מזה אתם גם לא משתלטים נכון על ההתפשטות של המחלה"..

לכן כותב בירנבוים: "צו השעה, הקמת מאגר מידע מרכזי מאובטח (אם צריך עזרה להקים אותו, נעזור לכם) שבו כל הגופים הרבים שמשתתפים באירוע הקורונה (בריאות, פנים, בטחון פנים, צבא), יעדכנו ויתעדכנו מאותו בסיס נתונים".

"למאגר זה ידווחו כל הגורמים המעורבים, ונתוני המערכת יהיו זמינים אך ורק לגורמים מורשים מתוך הגופים שמתפעלים את האירוע. כל זמן שאין מערך מידע מרכזי, אתם מקבלים החלטות שגויות ע"ב נתונים לא נכונים", מסיים בירנבוים את מכתבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר