'הגרו לפה עבריינים'

תיעוד: ירי בשכונת הדר בחיפה, באמצע היום

סמוך לבנייני מגורים של חרדים רבים, ולאור יום, יצאו שני ערבים מלוד מרכבם, שלפו רובים וביצעו ירי ממושך לעבר חלון אחד הבתים; "יש לסלק עבריינים שהגרו לכאן" • צפו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד הירי (ללא קרדיט)

שניים מתושבי שכונות לוד הערביות נצפו בחיפה, סמוך לבנייני מגורים של חרדים רבים, כשהם מבצעים ירי לעבר אחד מחלונות הבתים.

האירוע החריג, שהתרחש אתמול (שני), הסתיים במעצרם של החשודים בירי, בני 18 ו-29, אך בשכונת הדר החיפאית טוענים כי זהו חלק מתופעה מדאיגה שניכרת לאחרונה.

כידוע, שכונת הדר מאכלסת בין היתר ציבור חרדי-ליטאי גדול, כמו גם רבים מחסידויות סערט ויז'ניץ, בעלזא וגור ואנשי חב"ד.

"ערבים ירו לעבר בניין בלי שום היסוס או ניסיון להתחבא ולהסתיר את עצמם", מסביר שמואל ששון, יו"ר גרעין 'הדר חיפה', "ואם בלוד הם עושים את זה בדרכים חבויות, בחיפה זה לעיני כל".

לדבריו, על הממשלה וראש העיר להשקיע בביטחון ולטפל בתופעות הללו שישנן "200 מטר מתחת לבית, גם באמצעות השקעות שיביאו לכאן אנשים למגורים וממילא לסילוק משפחות עבריינים ממזרח ירושלים שהגרו לשכונה".

בנוסף, טוען ששון, "יש לטפל לאלתר, עם משטרת ההגירה, בבדיקת חוקיות המגורים של משפחות אריתראים בשכונה. הגיע הזמן להתעורר!".

חלק מהנשק שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

מדוברות המשטרה נמסר, כי היא עצרה שני תושבי המרכז בחשד לביצוע ירי בחיפה, כשברשותם כלי הנשק, ומעצרם הוארך עד לתאריך 13.9.20".

"החקירה נפתחה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע ירי לעבר בניין מגורים בשכונת הדר בחיפה, ובתום פעילות משותפת של שוטרי תחנת חיפה, טירה וסיירת האופנועים של אגף התנועה, עצרו השוטרים שני תושבי לוד החשודים בירי".

כמו כן, במהלך מעצרם של החשודים, בכביש 6, תפסו השוטרים ברכבם שני אקדחים שעל פי החשד שימשו לביצוע הירי, ו"אלה הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר