ב'פינת החי' באלעד

ישראל פרוש נאנק מכאבים, בעימות עם פקחים • צפו

עימות סוער בפינת החי, המשמשת את ילדי אלעד הרבים והוריהם, פרץ היום בין ראש העיר פרוש לבין פקחי רשות הטבע והגנים שטענו כי בעלי החיים מוחזקים בתנאים בעייתיים (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ' באלול תש"פ | 09.09.20
(ללא קרדיט)

מיני דרמה התרחשה היום (רביעי) באלעד, כאשר פקחי רשות הטבע והגנים הגיעו לסגור את 'פינת החי' הפועלת במקום בשנים האחרונות לטובת תושבי העיר.

תחילה הפקחים פתחו את הכלובים והחלו בהחרמת חיות, בטענה לליקויים חמורים במתחם פינת החי.

אלא שבמהלך ניסיון הפינוי, ראש העיר ישראל פרוש, שהגיע למקום יחד עם תושבי העיר כדי למחות על התנהלותם, נפצע ברגלו ונזקק לאחר מכן לטיפול רפואי.

בתיעוד שהגיע ל'כיכר השבת' נראה ראש העיר ישראל פרוש, בפתח גן החיות העירוני, נאנק מכאבים ומתחיל לבכות, לאחר שהשער הראשי נסגר על רגליו בעוצמה.

במהלך כל העימות התעקשו בעירייה כי כל הליקויים המדוברים תוקנו לפני זמן רב וכי כעת הכל תקין.

ואכן לאחר כשעתיים של וויכוחים, בין הפקחים לבין ראש העיר פרוש, מפקד תחנת משטרת ראש העין סנ"צ אבי אלקסלסי, מפקד משטרת אלעד אלי יעקב ומנהל השיטור העירוני איציק אדרי, הוכח כי הליקויים תוקנו.

בעקבות כך חזרו בהם פקחי רשות הטבע והגנים מכוונתם להחרים את רוב החיות - לשמחת ילדי העיר הרבים והוריהם.

הפקחים מבצעים את עבודתם (צילום: רשות הטבע והגנים)

מרט"ג נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "רשות הטבע והגנים הגיעה היום אל 'גן חי' במטרה לאסוף פרטי חיות בר שהוחזקו בגן בניגוד לנהלים ותוך פגיעה ברווחתם".

"פקחי הרשות, בליווי שוטרים ווטרינרית של משרדי החקלאות, הגיעו לגן באלעד זאת לאחר שיח מתמשך בשנתיים האחרונות עם גורמים מקצועיים בגן ובעירייה, על מנת לשפר את תנאי האחזקה של חיות הבר בגן".

"היום נלקחו מהגן עופות דורסים ודורבן, מחשש לשלומם. האירוע לווה על ידי משטרת ישראל, לא היה כל מגע פיזי בין פקחי רשות הטבע והגנים לראש העיר".

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)
(צילום: רשות הטבע והגנים)
(צילום: רשות הטבע והגנים)
(צילום: רשות הטבע והגנים)
(צילום: רשות הטבע והגנים)
(צילום: רשות הטבע והגנים)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר