"יש לו כובע פוליטי"

מאיר רובינשטיין תוקף: "גמזו? פופוליסט זול"

ראש עיריית ביתר עילית עולה להתקפה: "רוני גמזו - פופוליסט זול, יש לו כובע פוליטי וכובע רפואי. למה ביתר עילית אדומה? כי לרוני גמזו היה זול בטמבור הסמוך לביתו הצבע האדום"(TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

ראש עיריית ביתר עילית עולה להתקפה: "רוני גמזו - פופוליסט זול, יש לו כובע פוליטי וכובע רפואי. למה ביתר עילית אדומה? כי לרוני גמזו היה זול בטמבור הסמוך לביתו הצבע האדום". הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

בכל הראשון הייתה הצלחה. למה בגל השני אנחנו נראים כך? הכל פוליטיקה.

אולי כי אומר רוני גמזו, בביקור אצלך בעירייה: "לצערנו, אנחנו עדים להפרה שיטתית של ההנחיות. מדי ערב מתקיימים בעיר אירועים שמפרים את כלל הנהלים".

"איזה רוני גמזו? הרופא או הפוליטיקאי? אני רוצה לדעת איזה רוני גמזו. זה הוא צודק.. זה בגדר הרופא. אירועים? אני הייתי כל הזמן נגד. אם יבואו ויציעו לעשות סגר, לא יצליחו למנוע התקהלויות. או שהולכים עם הכובע של הרופא או שהולכים עם הכובע של הפוליטיקאי ואנחנו יודעים להתמודד גם עם פוליטיקאים".

למה אתה חושב שרוני גמזו פוליטיקאי?

"זה פופוליסט זול לסגור, לעשות סגר. פופוליסט זול. את רוני הרופא אני מכבד ומוקיר. את גמזו המוביל החלטות פופוליסטיות זולות - אני חולק עליו".

רובינשטיין טוען: "כשגמזו היה אצלנו אני הצגתי לו שאלות, הוא לא ענה לי. אני מבין למה ביתר עילית אדומה כי לרוני גמזו היה זול בטמבור הסמוך לביתו הצבע האדום, אין לי שום הסבר אחר".

על מ שהתרחש בשימוע אצל האלוף (מיל') רוני נומה, אומר רובינשטיין: "הוא הסתובב לאנשי משרד הבריאות, הוא אמר להם אני רואה את ביתר כתום, לא אדום, מה קורה פה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר