11 מיליארד

הממשלה אישרה: תוספת לתקציב 2020

הממשלה אישרה הלילה תוספת של 11 מיליארד שקלים לתקציב לשנה הנוכחית, 2020. בין היתר: תקציב לביטחון ולנכים • כץ: " זו העת לעבוד בשיתוף פעולה מלא" (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה ושר האוצר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר האוצר, ישראל כ"ץ, הביאו הלילה (חמישי) לאישור הממשלה תוספת של 11 מיליארד שקלים להמשך תקציב 2020.בין היתר, להגדלת תקציב הביטחון בלמעלה מ-3 מיליארד.

ראש הממשלה נתניהו: "זו בשורה חשובה לכל אזרחי ישראל ולאוכלוסיות נזקקות בחברה הישראלית בתקופת הקורונה. אני מברך על שהגענו להסכמות עם שר הביטחון. כפי שהתחייבתי, דאגנו גם להמשך עליית הפלאשמורה ולהגדלת תקציב הביטחון מול האתגרים הרבים שאנו עומדים בפניהם גם בימים אלה".

בתום דיון ארוך אישרה הממשלה את אופן חלוקת תוספת ההוצאה הממשלתית לשנת 2020 שאושרה בוועדת הכספים. התוספת בגובה של 11 מיליארד ש"ח מעמידה את סך ההוצאה הממשלתית בשנת 2020 על סכום של כ-411 מיליארד ש"ח. כמו כן, אושר עדכון תכנית התקציב התלת שנתית (הנומרטור) לשנים 2021 עד 2023.

בין היתר, אושר: הגדלת תקציב הביטחון בלמעלה מ-3 מיליארד ש"ח. הגדלת קצבאות הנכים לשנת 2020 בתקציב של כ-900 מיליון ש״ח. תוכנית להעלאה של כ-2,000 בני פלאשמורה נוספים בתקציב של 180 מיליון ש״ח.

חיזוק והגדלה של התקציבים לחינוך הממלכתי דתי, לישיבות, למדרשות, לחטיבה להתיישבות, לגרעינים התורניים ולמערכי הזהות היהודית. תוכניות להעצמה ופיתוח של האוכלוסייה הדרוזית והצ׳רקסית. תוכנית למיפוי בנייה פלסטינית בלתי חוקית בשטחי C.

פיתוח וחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון. פיתוח החפירות בעיר דוד. תוכניות להעצמה וחיזוק הקהילה האתיופית ותמיכה בעמותות המחלקות סלי מזון לאורך השנה ובפרט לקראת ראש השנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר