כל הנתונים

כמה חולי קורונה קשים ישנם בעיר שלכם?

מספרי האזרחים שנדבקו בנגיף הקורונה ונפטרו, כמו גם הנתונים המלאים אודות חולי הקורונה שמצבם הוגדר קשה, נחשפו על ידי משרד הבריאות, במהלך דיון בכנסת • צפו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מחלקת קורונה (צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

בדיון של ועדת הקורונה בכנסת שנערך היום (שני), נחשפו מספרי חולי הקורונה הקשים, בחלוקה לערים שונות בישראל, כולל אלו החרדיות.

מהנתונים שהוצגו בפני הנוכחים עלה, תחילה באשר לנפטרים, כי 22 יישובים מונה רשימת המקומות בהם מתו לפחות 10 אנשים מנגיף הקורונה.

ואלו הערים המובילות: ירושלים, עם 155 נפטרים מקורונה, בני ברק במקום השני עם 74, תל אביב-יפו 67, בת ים 44 וראשון לציון עם 36 תושבים שגופם לא שרד את הנגיף המסוכן.

הדיון היום בוועדת הקורונה (צילום: ערוץ כנסת)

בדיון נחשפו כאמור גם נתוני החולים (נכון ל-07.09) שמצבם הוגדר קשה, מתחילת המגפה, ומתברר כי גם כאן ירושלים פותחת את הרשימה, עם 584 תושבים חולים.

העיר בני ברק במקום השני עם 167 חולי קורונה קשים, תל אביב עם 153, אשדוד 89, בת ים 89, רמלה 81, חיפה 73, פתח תקווה 71, נתניה 68, רמת גן 65, אשקלון 64, לוד 60, באר שבע 56, בית שמש 48, חדרה 43, רחובות 43 וקריית גת עם 34 חולים שמצבם קשה.

כלל הנתונים הוצגו בדיון על ידי ראש תחום בריאות הציבור במשרד הבריאות ד"ר שרון אלרעי-פרייס, לדרישת יו"ר ועדת הקורונה ח"כ יפעת שאשא-ביטון, כהסבר לצורך בסגר כולל, עליו כזכור הוחלט אתמול בקבינט השרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר