בנימה אישית

פוסט הפרידה של ח"כ אליהו ברוכי: "בפוליטיקה הכול אפשרי"

לאחר הצעד העצמאי של ליצמן, שהתפטר מהממשלה, ובכך גרם להוצאת ח"כ אליהו ברוכי מהכנסת - כשלושה חודשים לאחר שנכנס, מפרסם הח"כ הליטאי פוסט פרידה אישי (בארץ)

ח"כ אליהו ברוכי בלשכתו (צילום: שלומי כהן)

החלטתו העצמאית של יעקב ליצמן להתפטר מהממשלה, בתירוץ של "הסגר בחגים", גרמה לכך שח"כ אליהו ברוכי (דגל התורה) יצא מהכנסת, כשלושה חודשים בלבד לאחר שנכנס, בגלל החוק הנרובגי.

בניגוד להבטחתו המפורשת של ליצמן, הנציג השני של חסידות גור במפלגה, המוכתר כ"יורשו", ח"כ אליהו חסיד, סירב להתפטר מהכנסת, ובעקבותיו ח"כ ברוכי - נאלץ לעזוב.

היום, יממה לאחר שנאלץ לעזוב את הכנסת, מפרסם ח"כ אליהו ברוכי פוסט פרידה, בו הוא מודה לכל מי שסייע בידו במהלך החודשים האחרונים.

"'בפוליטיקה הכול אפשרי'. אני לא יודע מי חתום על המשפט הזה, אבל אני כן יודע שהוא נכון", פותח ברוכי את דבריו, "חברים ושותפים ותיקים וטובים ממני בשדה הפוליטי, ביקשו שלא אמהר לסכם את התקופה הקצרה והמשמעותית בכנסת. אני שומע לעצתם.

ח"כ ברוכי עם צוות הלשכה (צילום: שלומי כהן)

"אבל רגע לפני שמתכלה השנה - וקללותיה בע"ה, ומתחילה שנה חדשה, ברצוני להודות לכם, על הפרגון, על עצה טובה (ציינתי בעבר שיוזמות רבות הגיעו מכם - ממי שמשום מה מכונה 'האזרח הקטן') וגם על מילות ביקורת".

ברוכי מודה לצוות שליווה אותו וכותב: "תודה לדניאל זומר, ישראל מאיר ובנימין דרוק - צוות הלשכה המסור שעזר לי רבות לענות ולסייע לכמה שיותר פניות (לא הגענו לכולם, אני בטוח. אבל להרבה מאוד, כן). זהו סיפוק עצום ומשאלת לב שלי להתמקד בזה כמה שיותר".

"תודה לחברי הכנסת בדגל התורה, לצוות הלשכות שלהם על הליווי, התמיכה והפרגון (המשפט 'אין חברים בפוליטיקה' לא נכון!)", כותב ברוכי, וחותם: "וכמובן, תודה לבורא העולם שזיכה ומזכה אותי לעסוק בצרכי ציבור. הלוואי ואצליח לעשות זאת באמונה. לשנה טובה תכתבו ותחתמו, לאלתר, לחיים טובים ולשלום. שלכם, אליהו ברוכי".

נאום הבכורה של ח"כ אליהו ברוכי (צילום: ערוץ כנסת; תמונה: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)

גורמים ב'דגל התורה' התבטאו בימים האחרונים כי הסאגה סביב התפטרות ליצמן שגרמה ל'דגל התורה' לרדת מחמישה נציגים לארבעה, מוכיחה עד כמה דל כוחו וקטנה השפעתו של ליצמן בחצר החסידית, שאפילו אליהו חסיד לא מתחשב בהבטחותיו של ליצמן.

בנוסף, התבטאו במפלגה הליטאית כי "בצעד מעורר המחלוקת שביצע ליצמן בהתפטרותו ממשרד השיכון, נוצר מצב בו המשרד הופקר והתקווה החרדית לפתרון מצוקת הדיור החריפה, אותה תקווה שהוא כה טיפח בעת לקיחת המשרד - התנפצה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר