"כישלון ניהולי ומנהיגותי"

בנט עוקץ את נתניהו: "אני אייפון 12 והוא נוקיה, הוא התעייף"

יו"ר 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט, שמפלגתו מזנקת בסקרים, התייחס לעימות עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואמר: "אולי אייפון 12 מול נוקיה. ההנהגה הנוכחית עייפה, כישלון ניהולי ומנהיגותי" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו ובנט (צילום: Hadas Parush/Flash90)

יו"ר 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט, שמפלגתו מזנקת בסקרים, התייחס לעימות עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואמר: "אולי אייפון 12 מול נוקיה. ההנהגה הנוכחית עייפה".

בראיון ל'ישראל היום', התייחס בנט לשנה האחרונה שייתכן והוא זה שהוביל למערכת בחירות אחת אחרי השנייה לאחר הקמת 'הימין החדש' שלא עברה את אחוז החסימה, ואמר: "ייש רעיונות שזמנם צריך להגיע להבשלה, והזמן של המפלגה החדשה הבשיל. היא אומרת שימני אמיתי לא מאופיין על ידי שנאת השמאל, אלא על ידי מה הוא מקדם.

"חד־משמעית ימינה נפתחת. היא מפסיקה להיות מפלגת נישה, היא פונה לכלל הציבור הלאומי - חילונים, חרדים, דתיים. היא חדלה להיות מפלגה מגזרית. ימינה משנה פניה. אני לא רואה את עצמי כמייצג איזושהי קבוצה סקטוריאלית. הייתי שר הביטחון של כל הציבור הישראלי".

איילת שקד מסכמת שנה באולפן 'כיכר'

לשאלה האם בנט הוא אייפון 12 וביבי אייפון 11, עקץ בנט: "אולי אייפון 12 מול נוקיה. ההנהגה הנוכחית עייפה. אני חושב שנתניהו תרם רבות במהלך השנים למדינת ישראל, במשך עשרות שנים, אבל יש עייפות, חוסר מיקוד, כישלון ניהולי ומנהיגותי של הממשלה - הגדול בתולדות המדינה. בתקופת הקורונה, באתי למשפחה שלי ונפרדתי ממנה. אמרתי 'אבא יוצא למלחמה' ועבדתי סביב השעון כדי לחלץ את המדינה מהברוך הזה".

לדבריו, נתניהו לא התעורר: "חד־משמעית לא. הוא לא ממוקד בקורונה. הוא מתעסק בהמון דברים אחרים. ככה לא נראה ניהול צמוד. כרגע ראש הממשלה צריך להיות הפרויקטור של הקורונה. כשהוא משווה את ישראל לעולם, הוא תמיד בוחר במדינות עם המספרים הכי גרועים. אני רוצה להיות המדינה הכי טובה. במקום זה אנחנו מדינה מצורעת, אנחנו המדינה האדומה ביותר בעולם. אני מתבייש בזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר