התרגשות בחסידות

לראשונה: האדמו"ר מגור שיגר מכתב חיזוק

באופן חריג, וכדי לעודד את רוחם של חסידיו שאינם יכולים להתפלל בבית המדרש הגדול של החסידות בראש השנה, שיגר האדמו"ר מגור מכתב חיזוק: 'יש להתחזק ולשמוח' (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

התרגשות הבוקר (חמישי) בחסידות גור, עם קבלת מכתב החיזוק שהוציא האדמו"ר מגור, באופן חריג ולראשונה אי פעם. הרקע: הקורונה, והעובדה שמרבית החסידים לא יבואו לראש השנה להתפלל עם הרבי.

בכל שנה, עולים אלפי חסידי גור לירושלים, שם הם מתפללים יחדיו עם האדמו"ר בבית המדרש הגדול של החסידות, ברחוב ירמיהו.

השנה, בשל הקורונה, יאפשרו רק לכמה אלפים בודדים להתפלל עם האדמו"ר, כאשר רוב מוחלט של החסידים יישארו בבתיהם לימי ראש השנה.

בשל כך, ועל מנת לעודד את רוחם של החסידים שלראשונה יתפללו בימי החג במניין מצומצם, כתב האדמו"ר לראשונה מכתב חיזוק מיוחד.

"בהתקרב השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, הנני לברך אתכם ואת בתיכם ואת כל אשר עמכם בכתיבה וחתימה טובה, שנה טובה ומבורכת בכל העניינים בהצלחה ברוחניות ובגשמיות, בבריאות ומנוחה, פרנסה והרחבה, והשם יתברך יעזור ויהיה לכם רוב נחת מכל צאצאיכם שיחיו".

עוד כותב הרבי, כי "אמנם בשנה זו אין ביכולת להתאסף בראש השנה ברוב עם הדרת מלך, אבל הלבבות קרובים, וכל לבבות דורש ה', והוא יתברך שומע תפילת כל פה ישמע שוועתינו מכל מקום".

"והגם כי הזמן קשה, יש להתחזק ולזכור כי הנביא צווה לשמוח בראש השנה, כי קדוש היום לאדונינו, ואל תעצבו כי חדוות ה' היא מעוזכם, וביחוד כשחל בשבת שהיא יום שמחתכם, ישמחו במלכותך שומרי שבת, בוודאי הזמן מסוגל לקיים עבדו את ה' בשמחה בואו לפניו ברננה, והשמחה מעוררת חסדים ומתקבלות התפילות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר