הפגנה סוערת

ניסיון דריסה; מפגינים פרצו את הקפסולות

לאחר שהוחלט להפריד בין המפגינים למתחמים קטנים, הציבה המשטרה מחסומים שנפרצו על ידי מפגיני השמאל, שהגיעו גם הערב למחות נגד ראש הממשלה נתניהו (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

כמה אלפים בודדים של מפגינים הגיעו גם הערב (מוצאי ראש השנה) במידי מוצאי שבת להפגין נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

השתתפות מועטה ודלה נרשמה הפעם, לאחר שחלק מארגוני המחאה החליטו, מתוך אחריות, לא להשתתף בהפגנה בשל הסגר שהוטל בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

אך אלו שכן הגיעו להפגין, לא הקפידו אף על המעט שהוטל עליהם, כאשר המשטרה חילקה את שטח ההפגנה למתחמים, קפסולות, בעזרת מחסומים.

מהמשטרה נמסר כי כחלק ממימוש תפקידה לשמירה על בריאות הציבור גם במהלך המחאות, משטרת ישראל הכינה במתחם המחאה בכיכר פריז גידור על מנת ליצור הפרדה ולאפשר למפגינים למחות בקפסולות לשמירה על בריאותם.

"המשטרה שבה וקוראת למפגינים להישמע להנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות ולשמור על ריחוק חברתי בכדי לקטוע את שרשרת ההדבקה", הוסיפו בדוברות המשטרה.

אך כאמור, חלק מהמפגינים בחרו דווקא להתעלם מהקפסולות ואף קרעו את סרטי המשטרה והזיזו את הגדרות.

בתוך כך, אחד המפגינים עוכב לחקירה לאחר שהחל לכרוז למפגינים אחרים הנחיות שונות שיאפשרו להם 'לחמוק' מאכיפה נגדם בשל אי עטיית מסיכה.

אירוע חריג במהלך ההפגנה, כאשר חשוד הגיע במהירות עם רכב לכיוון מחסומי המשטרה. השוטרים עצרו אותו עם נשקים שלופים, שכן הוא היווה סכנה למפגינים והשוטרים.

מתנועת 'קריים מיניסטר' נמסר כי "ההסתה מבלפור כלפיי המפגינים בנס לא עלתה היום בחיי אדם. על הנאשם לגנות מיד את ניסיון הרצח ולקחת אחריות. מילים יכולות להרוג. יש למצות את מלוא הדיו עם האחראים".

תיעוד המעצר: Yonatan Sindel/Flash90

(Yonatan Sindel/Flash90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר