מתקפה

מירי רגב: "המפגינים ברחבי הארץ מהווים סכנה לבריאות העם"

התפשטות ההפגנות במספר ערים, בעקבות ההיתר שניתן לאנשי השמאל להפגין נגד ראש הממשלה נתניהו, הובילה את השרה רגב לקרוא ליועמ"ש מנדלבליט לפעול "להפסיק את ההדבקות ההמוניות" (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אחת המחאות, אמש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ההפגנות נגד ראש הממשלה נתניהו, שנערכות בהיתר למרות סגר הקורונה, גררו אמש כזכור מראות דומים גם בבני ברק ובירושלים. תושבים שחזרו מתפילות החג בעיר אחרת השתמשו בתירוץ ההפגנה כדי להמשיך בדרכם, ובשוליים אף הוצתו פחים בעיקר בידי בני נוער.

בעקבות כך, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, מפרסמת אותם היום (שני) גינוי לתופעה המתפשטת.

"הדבקה ואנרכיה בחסות החוק!", כתבה השרה: "המפגינים בבלפור, וברחבי הארץ, מהווים בהתנהלותם סכנה לבריאות העם, ופוגעים במאמצים להורדת התחלואה".

מירי רגב הוסיפה: "אני קוראת ליועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט להתעורר ולפעול במיידי, על מנת להפסיק את ההדבקות ההמוניות בחסות החוק!".

רגב, בגל הראשון, מפירה בעצמה את ההנחיות (צילום: באדיבות 'כאן דרום')

בסוף השבוע האחרון התייחסה גם ראש שירותי הבריאות במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, למפגינים המתקהלים בבלפור. "אני חייבת להגיד", היא אמרה ל'חדשות 12', "שבתור ישראלית-ציונית ממש קשה לי לראות את ההפגנות האלה עם דגלי ישראל וחוסר ההבנה של האנשים".

"הם מצד אחד מנופפים את דגל ישראל ומצד שני עושים בדיוק את מה שפוגע בעם כרגע", הוסיפה הרופאה, וקוממה עליה כצפוי את אנשי השמאל, שתקפו אותה ברשתות החברתיות.

פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו אמר אמש (מוצ"ש) בראיונות שהעניק לכלי התקשורת על שלל ההפגנות: "אני לא רוצה לראות את זה יותר. זה כבר עולה לנו בדם. אני שמח שהחליטו להשהות חלק מההפגנות, אבל מעדיף שהכל ייפסק. זה לא הזמן. יש לזה את כל הזמן שבעולם - בהמשך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר