במסר לנתניהו

הגר"ד לאו: הציבור לא יעמוד בסגירת בתי הכנסת

בעקבות פרסום המלצותיו של הפרויקטור גמזו לקבינט הקורונה, להחמיר את הסגר על ידי סגירתם של בתי הכנסת, קיים הגר"ד לאו שיחה נוקבת עם ראש הממשלה נתניהו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו והגר"ד לאו (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בצהריים (שלישי) עם הרב הראשי לישראל, הגאון רבי דוד לאו, בכדי לבדוק את ההיתכנות לסגירת בתי הכנסת כבר לפני יום הכיפורים.

הגר"ד לאו השיב לנתניהו, כשעל קו הטלפון גם ראש המל"ל ושר הבריאות, כי במצב הנוכחי בו לא אוכפים התקהלויות שונות, הציבור לא יציית להוראה לסגור את בתי הכנסת ביום הקדוש ביותר בשנה.

כזכור, קבינט הקורונה צפוי להתכנס מאוחר יותר היום בכדי לדון על הידוק הסגר בשל העלייה הנמשכת בתחלואת הקורונה. בין היתר שוקל נתניהו להורות על סגירת בתי הכנסת ושווקי ד' המינים לקראת חג הסוכות.

אמש אמר נתניהו, בישיבת הממשלה, כי "בקבינט הקורונה נדוק אלו צעדים אנחנו צריכים לעשות. מאז שקיבלנו את ההחלטה, יש עליה תלולה בחולים קשים. מחר נשקול את הצעדים".

"שרים שאינם שייכים לקבינט הזה", העיר נתניהו, "יכולים להעביר את ההצעות שלהם למל"ל (המועצה לביטחון לאומי). במקביל, הישיבה היום היא גם כדי להעביר עוד סיוע כלכלי, למובטלים ולעסקים. מחר נצטרך לדון בהיערכות בתי החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר