31 נפטרים ביום

יותר מ-200,000 ישראלים נדבקו בקורונה

נתוני הקורונה העדכניים של משרד הבריאות מציגים מספרי שיא בישראל, בין במספר הנפטרים - 31 בתוך יממה אחת - ובין בסך הנדבקים מפרוץ המגפה, שחוצה את ה-200 אלף (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

משרד הבריאות מעדכן לפני שעה קלה (רביעי), כי מניין הנדבקים בקורונה בישראל, מפרוץ המגפה, חוצה לראשונה את המאתיים אלף, ומגיע ל-200,041.

כמו כן, ביממה האחרונה נפטרו 31 חולים שהיו במצב קשה, ובכך עלה מספר המתים במגפה ל-1,316.

ביממה האחרונה אובחנו מספר שיא של ישראלים כנשאים של הנגיף: לא פחות מ-6,923, זאת מתוך 61,165 תוצאות בדיקות שהתקבלו - נתון המשקף שיעור של יותר מ-11% 'חיוביים'.

מספרם של החולים המוגדרים פעילים הוא 54,322, כאשר מצבם הרפואי של 634 מתוכם נחשב כקשה.

268 אחרים מאושפזים בבתי החולים השונים במצב בינוני, ומספר אלו שמצבם קריטי ביותר, ומחוברים בשל כך למכונות הנשמה, מגיע ל-171.

בשעה זו מכנס קבינט הקורונה לישיבת המשך לזו שנערכה אתמול, ובסיומה צפויה להתקבל ההחלטה על הידוק הסגר בכלל המדינה לשבועות הקרובים, בניסיון לעצור את המגפה.

הח"כים אשר ובוסו מתנגדים לחלק מההחמרות הצפויות, אתמול (צילום: ערוץ כנסת. תמונות: עדינה וולמן ומרים אלסטר, פלאש 90)

כזכור, במפלגות החרדיות הובעה התנגדו לסגירה מוחלטת של בתי הכנסת כבר ביום הכיפורים, כחלק מההחמרות החדשות, בוודאי כאשר ההפגנות בבלפור נמשכות באין מפריע.

מנגד, חלק מאנשי המשאל מתנגדים לעצירת ההפגנות, וגם נציגי כחול לבן בממשלה הצליחו אתמול, ביוזמת היועמ"ש מנדלבליט, למנוע דיון בחוות דעת משפטית בנושא זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר