דמו הותר?

איים על נתניהו וקיבל 'מאסר על תנאי' בלבד

למרות שאיים על חייו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו בפייסבוק, פסק בית המשפט בהסדר טיעון עונש מאסר על תנאי בלבד על תושב אשקלון כבן 50 (חדשות בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

תושב אשקלון, צבי סבג, שאיים בפייסבוק על ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו נשלח למאסר על תנאי בלבד. זאת במסגרת עסקת טיעון.

השופטת טענה כי יש להתחשב בכך שלסבג אין עבר פלילי ואישרה את עונש המאסר על תנאי לתקופה של שלושה חודשים. "לאור לקיחת האחריות של הנאשם, נוכח מצבו הכלכלי והעובדה כי אינו בקו הבריאות, הנאשם מעל גיל 50 ללא הרשעות קודמות מצאנו לנכון שלא לעתור לרכיב כספי כפי שנהוג במקרים אלה ולהסתפק בענישה צופה פני עתיד שתהווה חרב מעל ראשו של הנאשם", כתבה השופטת ענת חולתא.

ההליך המשפטי החל לאחר שסבג פירסם פוסט ובו תמונה של חבל תלייה ליד תמונתו של נתניהו, וכתב בין היתר: "משטרת ישראל, תכוננו לכוון את התנועה להלוויה של בנימין שרה ויאיר נתניהו".

גורמים בימין מחו על פסק הדין הקל בצורה לא סבירה ואמרו כי מעניין מאד מה הייתה חושבת השופטת לו אותם דברים בדיוק היו נכתבים מול נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות. "דמו של נתניהו הותר, רק בגלל שהוא לא שייך לקליקה הנכונה. זה יכול להיגמר רע מאד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר