האסון בבני ברק

עץ נפל על אשתו: "ראיתי אותה על הרצפה"

אליה בן ישראל, סיפר כי היה בחדר כאשר שמע את הרעש, והיה בטוח כי העץ שנפל הרס את המטבח • הוא עדכן כי מצבה של אשתו משתפר, וביקש להתפלל לרפואתה (חרדים)

(צילום מסך מתוך חדשות 12, באדיבות המשפחה)

בעלה של הצעירה בת ה-19 שנפצעה אמש באורח קשה מעץ שקרס בבני ברק שיחזר היום (רביעי) את מה שקרה באותם רגעים דרמטיים.

בראיון לכאן חדשות סיפר, "הייתי בבית בחדר שלי, פתאום שמעתי רעש של משהו שנופל. רצתי לסלון, פחדתי שהעץ קורס ומפיל את המטבח".

"שמעתי צעקות 'אליה אליה'. ואז ראיתי אותה, ה' ישמור, על הרצפה", סיפר הבעל, אליה בן ישראל, את שאירע לאשה איתה התחתן רק לפני 3 חודשים.

הוא עדכן על שיפור במצבה. "ברוך ה', העיקר שהיא איתנו והיא התעוררה והיא מודעת למצב טוב מאוד. רק תפילות שהכול יעבור. היא מעכלת שהכול בסדר, היא מרגישה בסדר, אבל זה היום הראשון. כולם תומכים. הלב של כולם איתנו ברוך השם".

אליה סיפר כי אשתו הייתה על הגג בכדי לעזור לאמא שלה לנקות אותו. "מה שקרה עכשיו רק גורם לי להעריך אותה יותר ולהבין את המתנה שקיבלתי".

אילנה, קרובת משפחה של אורית, סיפרה לחדשות 13: "היא וחמותה עלו לגג לסדר משהו, פתאום הן ראו את העץ נופל - הן לא הספיקו לברוח. חמותה דחפה אותה וצעקה 'תברחי, תברחי, תצילי את עצמך קודם' אבל זה נפל עליה. שתיהן נפלו, ברוך השם שלא יותר גרוע - שתיהן יכלו למות".

"המצב של בעלה מאד קשה, כולם בטראומה", הוסיפה אילנה. "הוא גם ראה את זה עלה למעלה והיא צעקה לו 'תחסום לי את העורקים, תפוס את הרגל, תעשה משהו', לראות דבר כזה זה לא פשוט, הוא גם ילד בן 22".

מוטי מליק חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בצעירה שסבלה מחבלה קשה בגפיים התחתונות מנפילת גזע עץ לתוך חצר הבית. הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה".

חובש רפואת חירום במד"א, מנחם אנגלנדר, סיפר: "הייתי ברחוב עם משפחתי כשלפתע שמעתי רעש מוזר וראיתי עץ שקרס לתוך חצר בית. תוך כדי דיווח למוקד מד"א, רצתי למקום - שם ראיתי את הצעירה שכובה כשהיא בהכרה וסובלת מחבלה קשה מאוד ברגל. הענקתי לה טיפול ראשוני שכלל עצירת דימום ויחד עם כוחות נוספים של מד"א העלינו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".

התפללו לרפואתה של הכלה הצעירה אורית בת אביבה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר