דיווח מביך

עובדים בבית הלבן: "נתניהו מביאים כביסה"

הוושינגטון פוסט פרסם כתבה עם עדויות על כך שרק משפחת נתניהו מביאה מזוודות עם כביסה מלוכלת, לניקיון בבית הלבן • השגרירות דחתה הטענות, ופירטה: "חליפה ופיג'מה" (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

העיתון האמריקאי "וושינגטון פוסט" פרסם כתבה מביכה עם עדויות של עובדים בבית הלבן הטוענים כי משפחת נתניהו מביאה איתה מזוודות של כביסה מלוכלכת, לניקוי חינמי במקום.

לפי הכתבה, שירותי הכביסה בבית הלבן ניתנים חינם למנהיגים המגיעים להתארח במקום, אך מרביתם אינן עושים שימוש בהטבה זו.

גורם רשמי אמר, בעילום שם: "משפחת נתניהו היא היחידה שממש מביאה מזוודות של כביסה מלוכלכת שננקה להם. אחרי כמה ביקורים, כבר נהיה ברור שמדובר במעשה מכוון".

גורמים בסביבת נתניהו הכחישו כי ראש הממשלה עושה שימוש מופרז בשירותי הכביסה של מארחיו האמריקנים, וכינה את ההאשמות "אבסורדיות".

בשגרירות הישראלית בוושינגטון הגיבו ואמרו כי הטענות נועדו להעיב על חתימת הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין.

"ההאשמות חסרות היסוד והאבסורדיות האלה כוונו כדי להמעיט בערכו של ההישג המונומנטלי של ראש הממשלה בפסגת השלום ההיסטורית שנערכה בתיווכו של הנשיא טראמפ".

עוד הוסיפו בשגרירות, "בביקור זה, למשל, לא נעשה שימוש בניקוי יבש, אלא רק כובסו כמה חולצות שנועדו לפגישה רשמית, וחליפתו של ראש הממשלה ושמלתה של הגברת נתניהו גוהצו לאירוע הרשמי".

בנימה צינית, הוסיפו בשגרירות הישראלית לסיום, "אה כן, גם זוג פיג'מות שלבש ראש הממשלה בטיסה בת 12 השעות מישראל לוושינגטון".

ראש הממשלה נתניהו מסר בתגובה: "מדובר במיחזור של השמצות שקריות ואנונימיות מארכיון התקשורת הישראלית במטרה להשחיר את הסכמי השלום ההיסטוריים שהביאו ראש הממשלה נתניהו והנשיא טראמפ".

יצוין, כי אכן לא מדובר בדיווח חדש. בתמלילים מתוך חקירת עד המדינה ניר חפץ, הוא אמר כך: "בכל נסיעה מגיעות לפחות 5-4 מזוודות לניקוי יבש. באחת הנסיעות אמר לי גיל שפר, ראש הסגל, ש'הגיעו שמונה מזוודות לניקוי יבש'. יש פה תקציב לניקוי יבש במכבסה שהוא לא ממש מוגבל. לפי מה ששפר אומר, שרה פשוט אוהבת את הריח".

עוד הוסיף חפץ: "ואני אומר לך שעיתונאים שאלו אותי על זה, ובדקתי את הקבלות... שום דבר לא מופיע בחשבוניות, איכשהו הם הסתירו את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר