מי צריך לצום ומי פטור?

ערב כיפור: שו"ת באולפן עם הרב אופיר מלכה וד"ר עדי כהן

ערב היום הקדוש שיצוין השנה בצל הסגר ומגבלות ה'קורונה', התארחו הרב אופיר מלכה והרופא ד"ר עדי כהן לשו"ת מיוחד - לענות על השאלות הרבות של הגולשים, לקראת יום הכיפורים • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

למעלה מ-200 אלף בני אדם נדבקו עד כה בנגיף ה'קורונה' בישראל מתוכם למעלה מ-50 אלף חולים פעילים, מאות מהם במצב קשה, ובעקבות כך ישראל נכנסת לסגר כללי, שיחול גם ביום הכיפורים.

לרגל המצב והעובדה שלראשונה אלפים יתמודדו ביום הכיפורים עם החולי ב'קורונה', התארחו ב'אולפן כיכר', הגאון רבי אופיר מלכה וד"ר עדי כהן, כדי לענות לכל השאלות.

אנחנו ביקשנו מהגולשים בתחילת השבוע לשלוח את השאלות שלהם - וקיבלנו מגוון עצום של שאלות, ממאות גושלים, בכל התחומים, לא רק של חולי ה'קורונה'.

הרב והד"ר השיבו במסגרת השו"ת ב'אולפן' על עשרות שאלות, הרות גורל ומאתגרות - האם חולי קורונה צריכים לצום? מה יעשה מי שבידוד בתפילות? מי פטור מהצום ומי מותר לו רק לשתות בשיעורין?

לצד זאת, התייחסו למגוון שאלות נוספות, על נשים בהריון או כאלה שעברו ניתוח להצרת קיבה, לצד גולשים אשר סובלים לא עלינו ממכאובים שונים, ואינם יודעים כיצד עליהם לנהוג בצום יום הכיפורים.

יודגש כי במסגרת השו"ת הרב והרופא אספו את כל הפרטים מכל השאלות שנשלחו אלינו - כך שהשתדלו לתת מענה לכל המקרים, גם אם לא לכל שאלה בצורה ישירה.

צפו בתוכנית המלאה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר