עו"ד לענייני גירושין: הטיפ הזה יכול למנוע פרידה של זוגות

לאחרונה נתקלנו בטיפ שמועיל מאד לתחזק את כל המערכת הזו של חיי נישואין. הסוד לזוגיות חסינה? הקשבה. רוצים לשפר את יכולת ההאזנה שלכם? הנה 3 דרכים לתרגל זאת (משפחה)

(צילום: shutterstock)

היי, אף אחד לא אמר שלהיות נשואים זה קל כל הזמן. אך לאחרונה נתקלנו בטיפ שמועיל מאד לתחזק את כל המערכת הזו, במיוחד בתקופות מאתגרות כמו הנוכחית והוא מגיע ממקור לא סביר בעליל: מקארי רינקר, עורכת דין לענייני גירושין, ממנהטן.

הסוד לזוגיות חסינה ויציבה? שמיעה אקטיבית. ברצינות, רינקר אומרת כי הקשבה אמיתית חיונית לשמירה על "קשר בריא ומספק". רוצים לשפר את יכולת ההאזנה שלכם? להלן שלוש דרכים לתרגל זאת:

1. שאלו את הפרטנר שלכם: "איך זה גורם לך להרגיש?"

שאלת שאלה זו לא רק מראה לצד השני שאתם שמים לב, אלא גם מוכיחה שאכפת לכם באמת ואתם רוצים להבין את נקודת המוצא שלו. כפי שאומרת קייט מרפי, מחברת הספר "אתה לא מקשיב: מה אתה מפספס ולמה זה חשוב", ההקשבה היא "לא סתם לסגור את הפה ולחכות שהאדם השני יפסיק לדבר".

2. שאלו את עצמכם: "מה אני לומד/ת על בן/ת הזוג שלי?"

ההאזנה לא תמיד קלה - היא דורשת מאמץ וכשאנחנו עייפים לאחר יום ארוך, לספק אוזן קשבת יכול להרגיש כמו מטרד. אבל יש תרגיל אחד שאנחנו אוהבים לבצע, שמעסיק אותנו בעת ההקשבה והוא לשאול את עצמנו (בראשנו), "מה למדתי מבן/ת הזוג שלי?" ראשית, זה תמיד מרגש ללמוד דברים חדשים על האדם שחי לצידכם כל כך הרבה זמן ושנית, מעקב אחר הלמידות הללו יעזור לכם להתחבר טוב יותר למה שהוא אומר בפועל.

3. שימו לב לרמזים שאינם מילוליים

על פי המגזין "הרווארד ביזנס רוויו", כ-80 אחוזים מהתקשורת שלנו באים לידי ביטוי בהבעות פנים ושפת גוף. לכן, בפעם הבאה שאתם מקשיבים לבעל / אישה שלכן/ם מספרים על היום המתיש שהיה להם בעבודה, שימו לב לדברים הקטנים, כמו היציבה, תנועות הידיים והזיעה שלהם. אנחנו יודעים שזה נשמע מוזר, אבל סמכו עלינו - טריק זה יעניק לכם הבנה טובה יותר של המסרים שהם מנסים להעביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר