"אין תסריט כזה"

שר הבריאות: הסגר לא יסתיים בעוד 10 ימים

"הסגר לא יוסר - חד-משמעית - מתוך תהליך הפקת הלקחים מהיציאה מהסגר הקודם, היציאה מהסגר הנוכחי תיעשה באופן הדרגתי ואחראי. לא יעזרו שום לחצים", כך לפי אדלשטיין (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אדלשטיין (צילום: פלאש 90. ההקלטה - באדיבות 'כאן ב')

בראיון שקיים הבוקר (שלישי) שר הבריאות יולי אדלשטיין ל'כאן ב', הוא הסביר כי אין סיכוי שהסגר יסתיים בעוד עשרה ימים, "לא יעזרו שום לחצים", אמר אדלשטיין נחרצות.

אדלשטיין הסביר בראיון, כי "הסגר לא יוסר - חד-משמעית. אין שום תסריט שבעוד עשרה ימים אנחנו מרימים את הכל ואומרים 'הכל נגמר, הכל בסדר' - גם אם יתרחשו עד אז שינויים לטובה כאלו או אחרים, לא יוסר הסגר - מתוך תהליך הפקת הלקחים מהיציאה מהסגר הקודם".

"היציאה מסגר הנוכחי תיעשה באופן הדרגתי ואחראי. לא יעזרו שום לחצים, הפתיחה של המשק ושל כל מרקם החיים שלנו תהיה הדרגתית".

בנוגע ליעד שהציב נתניהו, כי על מערכת הבריאות להיות ערוכה ל-1,500 חולים, אמר שר הבריאות: "אני מקווה שלא נגיע לשם אבל בהחלט המערכת נערכת גם לתסריטים קשים".

לגבי ההפגנות הסביר אדלשטיין: "זה ייגמר בעוד אלפי חולים ובעוד חולים קשים בבתי חולים, כולנו צריכים לגלות אחריות, לא יקרה כלום אם אנשים ימצאו דרכים אחרות למחות. זאת זכותם אבל אפשר לעשות את זה גם בלי להתקהל ולעבור על כל הכללים".

אדלשטיין התייחס גם לשמועות אודות התנגדותו של הפרויקטור גמזו להחמרת הסגר ואמר כי "בדיון בקבינט הקורונה נשאל גמזו אם מבחינה אפידמיולוגית היה מעדיף סגר כללי. גמזו אמר "חד משמעית כן" וכי "כמה שיותר סגור כך המספרים יורדים יותר מהר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר