באשפוז • "שבר כלי"

נדבק בפעם השנייה ומתחנן; 'אני סובל, תקפידו' // מוטי פלמן

מוטי פלמן, הבעלים של 'כל הקפואים', בב"ב, נדבק לראשונה בנגיף לפני כ-3 חודשים וכעת הוא נדבק שוב ונמצא באשפוז. בטור כואב הוא מסביר, 'אני אדם בריא ולא מפסיק לסבול' (טור)

מוטי פלמן | כיכר השבת |
מוטי פלמן, על רקע בית החולים (צילום: באדיבות המשפחה ופלאש 90)

גמר חתימה טובה לכל אחי ואחיותי האהובים והיקרים.

כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא צעיר מדי, אך גם לא מבוגר מדי. אני בן 53 בריא מאוד גם בנפשי וגם בגופי. אני מנהל כל חיי קרבות בעסקים וב"ה מצליח לעמוד בהכל, יעידו כל השותפים שלי בעבר וכיום. וכל אחד מאלו המכירים אותי .

אני אדם שעובד שישה ימים בשבוע, 20 שעות ביממה. האדם האחרון שאפשר להגיד עליו שהוא עם מחלות רקע או עם מערכת חיסונית לא טובה והנה אני פה במחלקת הקורונה שוכב שבר כלי.

כידוע לכם, אני פעם שניה מאובחן בקורונה. אממה, בפעם הראשונה לא קלטתי מה זה הנגיף, נכון, הקפדתי על הכללים ודאגתי שכל מי שמסביבי יקפיד.

אבל אינה דומה הפעם הראשונה לפעם השנייה.

אני מאושפז מיום ראשון בבוקר, ערב יום כיפור, במחלקת הקורונה בהשרון ואני מקבל טיפול מעולה, אין לי כל תלונות.

אך את יום הכיפורים של השנה, אזכור עד יומי האחרון. בכדי שתבינו למה הקורונה מביאה אתן לכם מעצמי מספר דוגמאות.

אתם פעם חשבנתם איזה פעולה לעשות בכדי לחסוך באוויר שהגוף זקוק לו? האם עשיתם חשבון עם כמה מילים להשתמש בכדי שלא תגיעו לאיבוד אויר ושיעול שלא מפסיק? האם חשבנתם אם כדאי לכם לעשות סיבוב במיטה? כן אני מתכוון מצד לצד! בכדי לא לאבד אויר.

כי תבינו הקורונה דופקת את המכונה שמיצרת לנו את האוויר. וברגע שהגוף דורש עוד קצת אויר הסיפור נגמר. אין אויר. מתחיל שיעול שלא נגמר וסבל וסבל וסבל שלא נגמר!

קשה לתאר ועוד יותר קשה לסבול את זה, שלא לדבר על כך שאתמול אחה"צ כשהגעתי לחדרי בבית החולים קיבל אותי חולה קצת מבוגר במאור פנים ובירך אותי בברוכים הבאים כזה מאיר פנים.

הוא היה ערני מאוד ותוך כמה שעות אני רואה איך שהוא מתדרדר ואחרי כמה שעות של צפצופים מכל המכשירים שאליהם הוא חובר, הוא עבר למחלקה של הקשים מאוד ושהשם יעזור לו שתהיה לו רפואה שלמה.

אני כותב ודמעות יורדות מעיניי, חברים אחים ואחיות תבינו יש מגפה קשה מאוד קוראים לה קורונה. אני יודע שבלעז זה נקרא כתר! לא רוצה להיות רע. אבל זה הכתר של מלאך המוות.

אממה, הכתר הזה נמצא בידינו, ואנחנו יכולים לעצור את הכתר הזה. אני יודע שרובינו באמת מקפידים על ההוראות אבל חבל שיש מעטים שלא והם אלו שמעבירים את המגפה. איפה כל אלו ששולחים הודעות על המאצי'נג הזה והאחר.

חברים זה המאצי'נג הכי גדול, הצלה של הדבקה אחת כפול כמה נשמות שהעולם חרב עליהם, כפול כמה הדבקות שהם הדביקו, וראו איזה מאצי'נג יש גדול מזה?

למה לא שולחים תיאורים קשים מאיתנו החולים על איך נופלים פה אנשים על ימין ועל שמאל. מי לא מפחד מזה שבגללו אולי יהיה יתום אחד. יתומה אחת. אלמן אחד. אלמנה אחת. אתם יודעים מה זו נשמה יהודית. איפה ונשמרתם! איפה ההלכה שמחללים שבת על ספק פיקוח נפש.

תתעוררו המצב קשה קשה מאוד. ואם אצליח להציל יתום אחד נפש אחת היה זה שכרי והיה שווה כל הסבל שאני סובל.
אוהב את כולם אחים אחיות יקרים.

שמו לתפילה: מרדכי בן יענטא חוה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר