"מסכן את הציבור"

נהג שהשתעל במחסום, זוהה כחולה קורונה

בן 67 מבני ברק שהרכב בו נסע עוכב במחסום של המשטרה ביציאה מהעיר, החל להשתעל מול השוטרים, ובתום תשאול קצר הודה כי אובחן כחולה קורונה, הוא נקנס - והוחזר (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
מחסום קורונה. אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

תושב בני ברק בן 67, שנסע היום (שלישי) ברכב והגיע למחסום של המשטרה ברחוב ז'בוטינסקי בעיר, זוהה כחולה קורונה ונקנס.

כאשר הרכב, בו היו עוד שני נוסעים, התקרב למחסום המשטרתי, החל הנהג להשתעל, ובתשאול שערכו השוטרים הוא הודה כי אובחן כנשא של הנגיף.

בשל כך רשמו לו השוטרים דו"ח מלוה בקנס כספי, בגין הפרת בידוד, והוא הוחזר לביתו שבבני ברק.

מדוברות המשטרה נמסר: ''אנו רואים בחומרה מקרה זה, בו אזרח מסכן את בריאות הציבור תוך הפרת ההנחיות והתקנות כפי שנקבעו, ואשר נועדו להילחם בנגיף ולקטוע את שרשרת ההדבקות''.

מוקדם יותר היום ביקר שר הביטחון בני גנץ בעיר, והגיע בין היתר למתחם בדיקות קורונה לכל המעוניין, שמופעל על ידי פיקוד העורף ומד"א.

גנץ בבני ברק, היום (צילום: טל עוז ואריאל חרמוני, משרד הביטחון)

בהמשך סייר השר, האחראי מתוקף תפקידו על פיקוד העורף, גם בישיבת אורחות תורה, בה הוא דן עם ממונה הקורונה בחברה החרדית, אלוף (במיל.) רוני נומה, במאמצים להשאיר ישיבות במתכונת מלוניות קורונה ולמנוע את חזרת החולים השוהים בישיבות לבתים ב'בין הזמנים' הנוכחי.

"אני מברך על שיתוף הפעולה המצוין של פיקוד העורף, מד"א ועיריית בני ברק", אמר גנץ בתום הביקור, "אבל שיתוף פעולה נוסף שהוא קריטי הוא עם האזרחים עצמם, להם אני קורא להישמע להנחיות, לענות בתשאולים כמו שצריך".

שר הביטחון הוסיף: ''כולם חייבים לקחת אחריות אישית, רחבה, להיבדק, להישמע להנחיות וביחד נתגבר על האתגר הזה. תבינו, כשאתם מסתירים מידע - מישהו נפגע מכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר