ראיון חג. צפו

ישי ריבו: השנה נזכרתי כמה פעמים בנקודת השיברון של ההתחלה

הזמר והיוצר מהמצליחים בישראל משיק את אלבומו החדש בראיון חג מיוחד באולפני 'כיכר השבת' כשהוא מספר לנתנאל לייפר על תקופת הקורונה, הלבטים והאלבום החדש (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: זאבי רוזנברג ומולי הרשקוביץ)

הזמר והיוצר האהוב, ישי ריבו, מהזמרים המצליחים ביותר בישראל, משיק את אלבומו החדש "במה קהל ואהבה" אלבום המופעים שלו בראיון חג באולפני 'כיכר השבת' בו הוא חושף בכנות ובפשטות את הלבטים הקשים מאז פרוץ נגיף הקורונה, רגעי הכמעט משבר והאלבום החדש שסייע לו לא מעט בהתמודדות עם ביטול ההופעות.

"האלבום הזה לא באמת תוכנן לצאת השנה", הוא אומר בחיוך כשהוא מזכיר שביקורו הקודם באולפן היה לפני שנה עם צאת אלבומו הקודם "אלול תשע"ט", "הקורונה פתחה לי לוח זמנים שונה ואחר וזו הזדמנות לסכם את התקופה הזו".

הוא מסביר כי האלבום גם פתר לו את הדילמה מה לעשות עם הלהיט "כתר מלוכה", "זה עשה לי סדר עם כתר מלוכה, כי זה שיר ספציפי ונקודתי ולא הייתי בטוח שאני רוצה להכניס אותו לאלבום רגיל, למרות שבהתחלה כך חשבתי. לאחר מכן חשבתי שדווקא מעניין שהשיר הזה נמצא בתוך האלבום הזה שמסכם את התקופה וזה מתאים בהחלט כשיר תקופתי".

"הייתה לי הזדמנות לעצור רגע ולסכם את הדברים המדהימים שהיו כשהיה עוד מותר להתקהל", אומר ריבו בהודאה, "אלמלא התקופה הזו של הבידוד הסגר וביטול ההופעות איפשר לי להיכנס לעובי הקורה ולערוך את 34 הביצועים מתוך מעל 20 משהו הופעות שהוקלטו".

"היו לנו תכניות לעשות הרבה הופעות בשנה הזו, אבל השם תכנן אחרת את הדברים. הייתי מאד שמח שהקהל יאזינו לזה ויקבלו עוד נקודה ממני ומהשירים. זה היה חשוב לי לסכם את הדבר הזה, את כל האושר והטוב הזה שהשם נתן לי בשנים האחרונות. עכשיו כשאין הופעות אתה מבין כמה שזה לא מובן מאליו בכלל".

"אחרי אלול תשע"ט הבטחתי לעצמי להתמקד בהופעות ולא באלבום חדש ותכננו הופעות מאד גדולות בחו"ל והיו לנו תכניות ענק מרחיקות לכת. אבל רבות מחשבות בלב איש ועצת השם היא תקום. היה חסד גדול שבתוך התקופה הזו היה לי את העיסוק באלבום החדש מה שקצת העסיק אותי וגם הזכיר לי כמה הכל לא מובן מאליו ולהודות להשם על כל מה שהיה עד עתה", אומר ריבו.

הוא מסביר למה הוא לא מוציא עכשיו שירים מקוריים חדשים, הוא מספר כיצד בחר שירים לאלבום החדש, על הבחירה בהפקה יקרה יותר כמתנה לאוהדים ו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר