הנאום המלא

נתניהו חשף: טילי חיזבאללה - ליד מצבור גז

בנאומו באו"ם, שבועות אחרי הפיצוץ הגדול בנמל ביירות, הביך ראש הממשלה את ארגון הטרור הלבנוני כאשר חשף מפעל הטילים של חיזבאללה, מטרים מחברת גז ותחנת דלק (מדיני)

(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים היום (שלישי) בעצרת הכללית של האו"ם, שם חשף מפעל טילים של חיזבאללה, בסמוך לחברת גז ותחנת דלק.

לדברי נתניהו, "כולנו ראינו את הפיצוץ הנורא בנמל ביירות שאירע בחודש שעבר. זהו הנמל בביירות. מאתיים אנשים קיפחו את חייהם, אלפים נפצעו ורבע מיליון בני אדם נעשו חסרי בית".

"וכאן עלול להתרחש הפיצוץ הבא. זאת שכונת ג'נאח בביירות, היא צמודה לנמל התעופה הבינלאומי, וכאן מחזיק חיזבאללה מחסן נשק סודי. המחסן הזה ממוקם בסמוך לחברת גז, אלה מיכלי גז, בדיוק כאן. זה נמצא במרחק מטרים ספורים מתחנת דלק ו-50 מטרים מחברת גז. כאן יש משאיות גז נוספות. וכל זה נמצא במרכז מגורים אזרחי, ובתים אזרחיים".

נתניהו הוסיף, "ואני רוצה להראות לכם את הכניסה למפעל הטילים של חיזבאללה, כי זה מה שזה. זאת חברת הגז, וכאן מחסן הטילים הנפיץ. אני אומר לתושבי ג'נאח, עליכם לפעול כעת. עליכם למחות נגד זה. משום שאם המחסן הזה יתפוצץ, תהיה פה טרגדיה נוספת".

"ולאזרחי לבנון אני אומר, לישראל אין שום כוונה לפגוע בכם, אך לאיראן יש. איראן וחיזבאללה בכוונה תחילה שמים אתכם ואת משפחותיכם בסכנה חמורה. עליכם להבהיר שמה שהם עושים אינו מקובל. עליכם לדרוש מהם להסיר את המחסנים הללו. רק לפני כמה ימים, מחסן כזה התפוצץ בעין קאנא בדרום לבנון. ומסיבה זאת, על הקהילה הבינלאומית להתעקש שחיזבאללה יפסיק להשתמש בלבנון ובאזרחיה כמגינים אנושיים".

בחלק הראשון של נאומו, התייחס ראש הממשלה לטקס חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות ובחריין, ובסוף הנאום - שב והתריע מפני איראן.

"ישראל קוראת לכל חברי מועצת הביטחון להתייצב לצדה של ארה"ב אל מול התוקפנות האיראנית, לעמוד יחד איתה על כך שאיראן תשים קץ לתכנית הגרעין שלה אחת ולתמיד, ולהתמודד יחד עם ארה"ב עם הסכנה הגדולה ביותר לשלום באזורנו", אמר נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר