עימות לילי

מיקי זוהר: "נאום דוחה ומגעיל"; כמאל מריח: "למה מי אתה?"

עימות חריף התרחש בין ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) לח"כ ע'דיר כמאל מריח (יש עתיד). זוהר טען כי נאומה היה דוחה ומגעיל והיא השיבה: "אתה מבייש את המעמד שלך" • צפו (חדשות)

(צילום: ערוץ כנסת)

עימות חריף התרחש הלילה (רביעי) בין יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) לח"כ ע'דיר כמאל מריח (יש עתיד) במהלך הדיון בתיקון החוק שיאפשר להגביל את ההפגנות בתקופת הסגר.

במהלך נאום שנשאה במליאה, פנתה ח"כ ע'דיר כמאל מריח לבנה הקטן. כשסיימה את נאומה, ח"כ מיקי זוהר, שבאותה עת ישב על כסא היו"ר וניהל את הדיון, אמר לה: "נאום באמת שקט, רגוע, נינוח לבנך הקטן, שהיה אחד הנאומים הדוחים והמגעילים ששמעתי בכנסת ישראל".

ח"כ כמאל מריח הגיבה: "אתה חושב שזה מכבד את המעמד שלך? אתה לא מתבייש?! אתה מבייש את המעמד שלך".

ח"כ זוהר ענה לה: "אני לא הייתי מוכן שהבן שלי ישמע אותי מדבר ככה כנבחר ציבור, אני מתבייש בשבילך על איך שלימדת את הבן שלך בשעת לילה מאוחרת מילים כל כך דוחות, כל כך לא מכובדות, בטח לא דמוקרטיות".

ח"כ כמאל מריח לא נשארה חייבת ואמרה לזוהר: "ביום שבו אני אצטרך שאחד כמו מיקי מכלוף זוהר יחלק לי ציונים, זה לא יקרה. חמוד שלי, התבלבלת. תכבד את המקום שאתה יושב בו. להגיד לי שהמילים שלי דוחות? למה מי אתה?".

בהצעת החוק שאושרה ברוב של 46 ח"כים מול 38 מתנגדים נקבע כי ההפגנות יהיו מותרות בזמן הסגר רק במרחק של עד קילומטר מהבית ובקבוצות של 20 איש שנמצאים במרחק שני מטרים האחד מהשני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר