לראשונה בציבור החרדי!

פעילות לכל בני המשפחה! בלעדי לגולשינו

במיוחד לימי הסגר, ובלעדי לגולשי 'כיכר', סוכנות הטיולים והאטרקציות "ישראל בשטח" המתמחה בפעילותODT - מלמדת איךך להכין בבית ביחד עם בני המשפחה סדנת ODT

פעילות ODT הינה מרתקת ומגבשת (צילום: יח"צ)

במיוחד לימי הסגר, ובלעדי לגולשי "כיכר השבת", סוכנות הטיולים ואטרקציות "ישראל בשטח" המתמחה בפעילותODT - מלמדת היאך להכין בבית ביחד עם בני המשפחה סדנת ODT כדי להנעים את השהות הארוכה בבית, וכדי לגבש ולאחד את בני המשפחה בשעה קשה זו.

כנסו לכאן>>

פעילות ODT הינה מרתקת ומגבשת, מאות קבוצות, משפחות, וקבוצות מכל המגזרים והעדות עשו את הפעילות ונהנו ממנה ביותר.

ODT פותחה ע"י מפקדי חיל הצוללות הבריטי בתקופת מלחמת העולם הראשונה' כידוע צוות של צוללת נזקק להיות מתחת למים חודשים ארוכים, כך שמידי פעם ישנן מריבות מפאת המצב הנפשי של הלוחמים.

כנסו לכאן>>

ולכן המפקדים חיפשו פעילות גיבוש לאנשי הצוות. כך הומצא לראשונה המושג שלימים נקרא בשם: ODT שהם ראשי תיבות של outdoor education training, - חינוך באמצעות פעילויות.

בימינו אנשי הייטק שעיסוקם הוא לשבת שמונה שעות ביום מול מחשב, ופעם בשבוע היו צריכים לשבת לישיבת צוות, לקחו את הפעילות והחברות השונות עושות כך לעובדים. אחריהם גילו את הפוטנצל הגלום בכך מערכות החינוך, ורבים רבים מוסדות חינוך, ישיבות, וצוותי מורים העורכים ימי גיבוש של סדנת ODT אצל סוכנות הטיולים "ישראל בשטח".

כנסו לכאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר