מרגיז במיוחד

התנכלות לחרדים? משרד הבריאות בהודעה תמוהה

עשרות חולי קורונה מאומתים נמצאו על טיסות בשבועות האחרונים, אך משרד הבריאות בחר באופן תמוה להוציא הודעה רשמית ומיותרת דווקא על שניים ששבו מאומן (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה. מטוס בקורונה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

התנכלות מכוונת לציבור החרדי של משרד הבריאות? בשבועיים האחרונים 41 חולים מאומתים נמצאו בטיסות, אך באורח פלא משרד הבריאות בחר לדווח בהודעה מיוחדת לתקשורת דווקא על שניים מהם. שניים ששבו מאומן.

בהודעה שפורסמה אמש נכתב כי "משרד הבריאות מעדכן על שני חולים בטיסות מבלארוס ומקייב. חולה מס' 221331 , טיסה מס' B329017 חב' תעופה בלאביה. יציאה ממינסק בלארוס 23.9.20 שעה 10:10 . נחיתה בבן גוריון 23.9.20 בשעה 13:50
חולה מס' 220628 , טיסה מס' TF777 . יציאה מקייב ב- 21.9.20 בשעה 20:00 . נחיתה בבן גוריון ב- 21.9.20 בשעה 24:00".

ההוכחה כי מדובר בהודעה שכל מטרתה השחרתו של הציבור החרדי והטלת אצבע מאשימה כנגדו היא המשפט הבא בהודעה: "אותרו כל המגעים האישיים ונתבקשו להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות". כלומר, בהנחה וכל מי שהיה במטוס קיבל הודעה בשביל מה צריך לצאת עם כך בהודעה לתקשורת? הרי כל הנוגעים בדבר יודעים והוזהרו כבר. הסיבה היחידה שצפה ועולה היא התנכלות מכוונת כנגד הציבור החרדי.

מנכ"ל משרד הבריאות הגיב ל'כיכר השבת' על הטענות ואמר: "אף אחד לא רוצה להשחיר פנים של אף אחד. התקשורת עסקה בזה כל כך הרבה, גם פוליטיקאים, אני מניח שהידיעה הזו בתקשורת היא חלק מהעיסוק התקשורתי בסוגיית אומן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר