ביקור פתע

הרמטכ"ל הפתיע בסיס שלא שמר על ההנחיות

אביב כוכבי ערך עם מ"מ מבקר הצבא ביקור פתע בבסיס צבאי שדורג כבסיס שלוקה בחסר בנוגע להתמודדות עם נגיף הקורונה. "הקורונה היא נייר לקמוס ליחידות", אמר להם (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הרמטכ"ל כוכבי (צילום: דו"צ)

הרמטכ"ל אביב כוכבי ומ"מ מבקר צה"ל, ערכו אחה"צ (רביעי) ביקור פתע בבסיס צבאי שדורג כבסיס שלוקה בחסר בנוגע להתמודדות עם נגיף הקורונה.

לביקור בבסיס האימונים 'כפיר', הצטרף גם תת אלוף (במיל') עופר שריג. ביקורת זו היא חלק ממהלך ביקורות נרחב במסגרת המאבק המתמשך של הצבא בהתפשטות נגיף הקורונה.

בדו"צ מסבירים, כי "צה"ל גייס רבות מיכולותיו לסייע בהתמודדות המדינה עם נגיף הקורונה ויגדיל את הסיוע ככל שידרש. עם זאת, בראש ובראשונה עליו לשמור על כשירותו המבצעית ולוודא שבכל היחידות יש הקפדה עליונה על הנהלים וההנחיות. רק שילוב של הסברה מעמיקה ואכיפה קפדנית ביותר יאפשרו לנו לעמוד במשימה".
במהלך הביקור, התרשם הרמטכ"ל שנעשו פעולות רבות למניעת התחלואה ועם זאת, הנחה להקפיד על משמעת גבוהה ולהדק את האכיפה של הנהלים והפקודות.

"צה״ל רתום בכל כוחותיו כדי לעזור במאבק הלאומי למול נגיף הקורונה, ברגעים אלו למעלה מעשרת אלפים חיילים נמצאים בכל רחבי הארץ. לנו בצה"ל יש חובה לשמור על הכשירות המבצעית ביחידה, הכשירות שלנו היא קריטית", פתח ואמר כוכבי במהלך הסיור.
עוד הוסיף ואמר: "הקורונה היא נייר לקמוס ליחידות, היא בוחנת ערכים כמו דייקנות ומקצוענות שאינם רק בנראות הג'יפ או מסדר הבוקר אלא גם בעטיית מסכה. כשאני מדבר על קורונה אני מתייחס גם בעצם לנורמות וסטנדרטים של דייקנות, מקצוענות, רעות ואחריות אישית. אני סומך על מפקד החטיבה, מפקד הבא"ח ועליכם המפקדים, אני רואה את ההצלחות ואת הקשיים ויודע שאני הולך מפה ואני משאיר אתכם כשאתם ממשיכים לעשות הכל כדי שצה״ל ומדינת ישראל יקטינו את מספר הנדבקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר