40 יום

פרקליטיו של נתניהו קיבלו הארכה לתשובה

בשל חלק גדול מחומרי החקירה שעדיין לא ברור אם יגיעו לידיהם של פרקליטיו של ראש הממשלה, והצורך להגיש את תשובתם בהתאם, החליט ביהמ"ש להאריך את הזמן (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
נתניהו בבית המשפט (צילום: עמית שאבי, פול)

פרקליטיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קיבלו היום (חמישי), ארכה של 40 יום בהגשת התשובה לכתב האישום שהוגש נגדו. זאת לאחר שמוקדם יותר היום הגישו לבית המשפט בקשה לדחות את מועד הגשת התשובה. לאחר ההארכה, על צוות ההגנה להציג את תשובתם עד לתאריך 29 בנובמבר - ולא עד ה-18 באוקטובר.

פרקליטי ראה"מ טענו בבקשתם, כי בגלל שבית המשפט עדיין לא החליט אם להעביר לידיהם את חומרי החקירה הנוספים שדרשו, הם נאלצים להמתין כדי לדעת כיצד לפעול בשלב ההוכחות.

בבקשה שהגישו לבית המשפט טענו עורכי הדין כי יש לקיים דיון תזכורת מוקדם ככל האפשר לפני הגשת התשובה לכתב האישום. לדברי צוות ההגנה, אם לא יתקיים דיון כזה הם לא יוכלו לענות כמו שצריך. הדיון בשאלת חומרי החקירה נקבע ל-15 בנובמבר.

כזכור, בחודש יולי בית המשפט קבע כי שלב ההוכחות במשפטו של נתניהו יחל בינואר 2021, וכי המשפט יתנהל 3 פעמים בשבוע - בימים שני, שלישי ורביעי.

פרקליטי רה"מ מסרו בתגובה: "בניגוד לנטען, לא מדובר בבקשת דחייה אלא בבקשה לקבוע דיון למועד קרוב יותר שימנע את הצורך בדחייה בהמשך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר