הרופא עדכן: מצבו טוב

טראמפ אושפז בבית החולים; "הימים הבאים יהיו קריטיים"

נשיא ארה"ב, שחלה בנגיף הקורונה, הועבר לבית חולים צבאי, שם ישגיחו על מצבו. הגברת הראשונה נשארה בבית הלבן • הרופא עדכן כי "טראמפ אינו מתקשה בנשימה וכבר לא סובל מחום" (חדשות)

(צילום: שאטרסטוק)

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, שהתגלה כחולה בנגיף הקורונה, הועבר לבית חולים צבאי, בשל גילו ומצבו המכניסים אותו לקבוצת סיכון.

רופאיו הבהירו כי מצבו טוב, והוא מועבר לבית החולים רק לצרכי פיקוח, כדי לוודאות את שלומו ובריאותו. טראמפ מטופל כעת בטיפול נסיוני בנגיף הקורונה.

ד"ר שון קונלי, רופאו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מסר הערב (מוצ"ש) עדכון על מצבו של הנשיא בבית החולים הצבאי וולטר ריד בוושינגטון.

"מצבו של טראמפ הבוקר טוב מאוד. הפינוי לבית החולים הינו צעד בטיחותי. לפני 72 שעות הוא אובחן ואנחנו יודעים שהיום העשירי הוא מסוכן. אנחנו מאושרים מההתקדמות שלו".

הם הוסיפו: "טראמפ מקבל טיפול רב שכבתי נגד קורונה. אנחנו מנטרים מקרוב אחר סיבוכים אפשריים של המחלה או של הטיפול אותו הוא מקבל. הבוקר הנשיא לא סובל מבעיות נשימה והוא לא מקבל חמצן. מצב רוחו טוב מאוד. מאז יום שישי כבר אין לו חום". ‎

הרופאים הבהירו כי הנשיא לא חובר למכונת חמצן בשום שלב של הטיפול ואין לו קשיי נשימה. "מצבו של הנשיא טוב. מלבד זה שהוא גבר בן 74 והוא סובל מעט מעודף משקל, כל המצב הבריאותי שלו טוב".

בדרך, פרסם טראמפ סרטון בו אמר: "אני בדרך לבית החולים וולטר ריד. אני בסדר, אבל אנחנו נוודא שהדברים ממשיכים בדרך הזו. הגברת הראשונה בסדר גם היא. תודה רבה לכם, אני מעריך את זה ולא אשכח את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר