גאווה יהודית

מרגש: סוכה למרגלות בורג' ח'ליפה בדובאי

סוכה כשרה נבנתה מחוץ למגדל בורג' ח'ליפה בדובאי - הבניין הגבוה בעולם • "אין ספק שהסוכה הזו תהיה דוגמא לשלום מבורך", אומר הרב לוי דוכמן • צפו בסוכה ההיסטורית (בעולם)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות הקהילה היהודית)

סוכה כשרה נבנתה מחוץ למגדל בורג' ח'ליפה בדובאי - הבניין הגבוה בעולם. הסוכה נבנתה על ידי רב הקהילה היהודית באיחוד האמירויות הרב לוי דוכמן שאף דאג לארבעת המינים ליהודי המקום.

לדברי הרב דוכמן, "הקהילה היהודית פה חיה בבטחה ובשלום. גם בסוכה, כמו בבית הכנסת, נתפלל להצלחת הרשויות ולשלומו של מוחמד בן זאיד אאל נהיאן - נסיך הכתר של אמירות אבו דאבי וסגן המפקד העליון של הכוחות המזוינים של איחוד האמירויות הערביות".

"כל יהודי שמתגורר כאן דרך קבע או הגיע כאן לצורך כזה או אחר מוזמן לסוכה שלנו, והיא פתוחה לרווחה גם כמובן לתושבי איחוד האמירויות הנהדרים שמקבלים אותנו בזרועות פתוחות. אין ספק שהסוכה הזו תהיה דוגמא לשלום מבורך".

במקביל, כ-150 ערכות של "ארבעת המינים" שכוללים אתרוג, לולב, הדס וערבה הגיעו לדובאי בתחילת השבוע מארה"ב והם חולקו בין יהודי המקום. אחד הסטים יוצב בסוכה הציבורית מתחת לבורג' דובאי כדי להעניק אפשרות ליהודים שלא ביקרו בבית הכנסת לברך עליהם.

רוב היהודים בדובאי, אגב, ישתמשו בסוכה שנמצאת בחצר המרכז היהודי של הקהילה, JCC.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר