משעות הבוקר

שוטרים פשטו על בתי הכנסת ברחבי הארץ

לאחר הצהרות המשטרה כי תפעל לאכוף את ההנחיות, פשטו הבוקר כוחות משטרה על בתי כנסת בריכוזים חרדים בכמה ערים ברחבי הארץ, פיזרו מתפללים חילקו דוחות (חרדים, ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

לאחר ההצהרות של משטרת ישראל כי היא תפעל לאכוף את ההנחיות, פשטו הבוקר (ראשון) כוחות משטרה על בתי כנסת בריכוזים חרדים בכמה ערים ברחבי הארץ.

בעיר אשדוד הגיעו הבוקר צוות שוטרים בליווי השיטור העירוני לבית המדרש של חסידות בעלזא וקנסו את המתפללים, תוך שכמה מהם אף עוכבו לחקירה לאחר שסירבו להזדהות.

כוחות המשטרה בביתר עילית (צילום: הכוורת)

לאחר מכן הגיעו השוטרים לבית המדרש של חסידות פיטסבורג בעיר וקנסו את כלל המתפללים בסכומים של 500 ש"ח לכל אחד.

בעיר קרית גת פשטה המשטרה על בית המדרש של חסידות קרעטשניף ואכפה את ההנחיות במקום.

בעיר ביתר עילית פשטו כוחות גדולים של משטרה על 'שטיבלאך' קארו ברחוב דרכי איש בעיר וסגרו את המקום, תוך עימותים קשים על חלק מהמתפללים שצעקו על השוטרים.

מהמשטרה נמסר כי "במהלך פעילות השוטרים בביתר עילית איתרו השוטרים משעות הבוקר מספר בתי תפילה שפעלו בניגוד לתקנות ובמקום שהו עשרות מתפללים. השוטרים הורו למתפללים להתפזר ורשמו מספר דוחות על אי עטיית מסכה ויציאה למרחב הציבורי בניגוד לתקנות".

כוחות המשטרה בביהכ"נ "דרכי שמואל" של 'הפלג' (צילום: רשת העיתונאים רוטרניק)

עוד נמסר מהמשטרה כי "בשעה זו עשרות מתפללים שפונו על ידי השוטרים מבית תפילה ממשיכים להתכנס בניגוד להגבלות ומסרבים להתפזר כוחות משטרה פועלים במקום לאכיפת התקנות ופיזור המתקהלים".

במודיעין עילית פשטה המשטרה על בית הנסת 'דרכי שמואל' של אנשי 'הפלג הירושלמי' בניסיון לאכוף את ההנחיות, כאשר גם שם פרצו עימותים בין המתפללים לכוחות.

במשטרה מבהירים כי "משטרת ישראל ממשיכה בפעילות אכיפה ופיקוח בדגש על הגבלות תנועה, התקהלות, מסחר בתי תפילה וכן בנוגע לחובת הבידוד וחובת עטית מסכות במרחב הציבורי. משטרת ישראל קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר