התיעוד המלא

המשטרה מכחישה: המפקד לא התברך מהאדמו"ר מקרעטשניף

במשטרה נבהלו מקיתונות הביקורת שגרמה תמונה של שוטר כפוף לצד האדמו"ר מקרעטשניף - קרית גת, כשסביבם נראית לכאורה הפרה של ההנחיות: בהודעה מיוחדת היא מנסה להתגונן (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
התמונה שהסעירה (צילום: מתוך @Israelcohen911 בטוויטר)

שוטר ישוב על ברכיו, ומאזין בקשב לדבריו של אדמו"ר - כשמסביב נראית לכאורה הפרה של הנחיות הזהירות מקורונה: תמונה זו, שהגיעה מקרית גת, עוררה גל ביקורת על המשטרה.

הטענות שעלו בכלי התקשורת וברשתות החברתיות, היו בין היתר על כך שהשוטר בקרית גת העדיף להתברך מהאדמו"ר, במקום לאכוף את ההנחיות.

באירוע, כפי שניתן לראות, הרבי מקרעטשניף-קרית גת אינו עוטה מסכה על פניו, לידו יותר מעשרה בני אדם - חלקם עם מסכה על הסנטר - ומולם מאוורר פעיל המגביר את סכנת ההדבקה.

כעת המשטרה מפרסמת הודעת הבהרה מיוחדת בענין זה, בה היא מבהירה: ""מדובר בעיוות מוחלט של המציאות, והוצאת התמונה מהקשרה האמיתי".

התיעוד המלא (צילום: דוברות המשטרה)

"אמש", אומרים במשטרה, "התקבל במוקד 100 דיווח אודות הקמת רעש מבית כנסת בקרית גת. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בהתקהלות אסורה, והשוטר המתועד בתמונה ערך שיחה אישית עם הרב בנוגע להפרת התקנות ומשמעותן - וההתקהלות פוזרה".

זאת ועוד: "היום בשעות הבוקר בוצעה פעילות אכיפה והסברה בשכונה, במהלכה הבחינו השוטרים בהתקהלות ותפילה המונית נוספת באותו המקום ובניגוד לתקנות. בהתאם בוצע שימוע, ההתקהלות פוזרה וניתנו דו"חות למפרים".

צפו בווידאו, ממצלמת הגוף של השוטר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר