בעקבות הסערה

השרה גילה גמליאל: "טעיתי בשיקול הדעת"

עשרים חולי קורונה התגלו בבית הכנסת בו התפללה השרה ביום כיפור. אחרי הקריאות להתפטרותה, פרסמה גמליאל התנצלות והודיעה כי תשלם את הקנס שיטילו עליה (חדשות)

(צילום: Hillel Maeir/Flash90)

אחרי הסערה, השרה גילה גמליאל מתנצלת: "פעלתי במגבלות הסגר כדי להמשיך בפעילותי הציבורית השוטפת ולאור היותי במקביל אם לבנות קטנות, והרצון שלי לשלב בין השניים".

"אני מבינה שבתקופה זו שבה קיימת חשיבות רבה לשמירה על אמון הציבור בהנחיות הממשלה, טעיתי בשיקול דעתי והיה מקום לנהוג אחרת. אני מבקשת להתנצל על כך בפני הציבור, ומודיעה שאשלם את הקנס הנדרש".

בסביבתה ניסו להסביר את התנהלותה בכך שטרם הסגר, השרה ובעלה קיבלו החלטה משפחתית לשהות בטבריה בדירה עם משפחה הגרעינית, כפי שנוהגים במהלך השנה ובחגים, וביצעו זאת בהתאם להנחיות המאפשרות "יציאה ממקום שהיה קבוע אחד למשנהו".

עוד הוסיפו כי "השרה התפללה בבית הכנסת ביום הכיפורים לפי המתווה שפירסמה הממשלה תוך הקפדה על עטיית מסיכה. בניגוד לנטען, השרה שיתפה פעולה באופן מלא בחקירה האפידמיולוגית של משרד הבריאות".

במקביל, על פי החקירה האפידמיולוגית של משרד הבריאות, מתברר כי 20 מתוך 26 חולי הקורונה שהתגלו בטבריה ביממה האחרונה נכחו בבית הכנסת שבו הייתה גם השרה להגנת הסביבה.

כזכור, חיים לוינסון חשף ב'הארץ' כי גמליאל התפללה ביום כיפור בבית כנסת בעיר טבריה, לצד הורי בעלה, למרות שהיא מתגוררת בעיר תל אביב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר