שומרת חוק?

חברת מועצה מצפת הפרה את הסגר?

חברת מועצת העיר מצפת, פרסמה פוסט בפייסבוק עם תמונה שלה וכיתוב המוכיח כי היא שוהה בעיר תל אביב - וזאת למרות הסגר. החרדים בצפת: "העיקר לדאוג שלא יבנה מקווה היא יודעת" (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
צפת, בזמן קורונה (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

חברת מועצת העיר בצפת, ויקי אלקבץ כהן, הפרה על פי הפוסט שלה בפייסבוק את הסגר ושהתה בימי החג - בעיר תל אביב, ככל הנראה אצל קרובי משפחתה.

מדובר בחברת מועצה הפעילה מאוד בפייסבוק, שם היא כותבת פוסטים גם נגד בניית מקוואות ובתי כנסת לחרדים בעיר צפת.

על פי הפוסט שפרסמה אלקבץ כהן בפייסבוק ונמחק (ונמצא במערכת 'כיכר השבת'), חברת המועצה עומדת עם ד' מינים כאשר המיקום מסמן 'שכונת צהלה - תל אביב'".

אחד התושבים בעיר צפת, מספר ל'כיכר השבת': "מדובר בחוצפה שאין לתאר, חברת המועצה הנ"ל, מסמנת את עצמה כסמל היושר והצדקות ונלחמת בכל דבר הנודף ממנו ריח של יהדות".

"אז מה קרה פתאום שהיא הלכה לשהות אצל בנותיה בשכונת צהלה בתל אביב - איפה החוק והצדק? למה לה מותר להפר את הסגר ברגל גסה, ויתרה מכך, להתגאות בזה בפייסבוק?".

לסיום, אומר אותו תושב: "אני מקווה שחברת המועצה האנטי חרדית, תנהג כפי המצופה ממנה ותגיש את התפטורתה, או שתפסיק להטיף מוסר לחרדים - בדיוק כפי שעשה הערב מיקי לוי, מיש עתיד".

בשיחה עם 'כיכר השבת', אמרה חברת המועצה, "אחי במצב קשה נסעתי לבקר אותו", לשאלת 'כיכר השבת', האם האח גר בתל אביב - לא התקבלה תשובתה של אלקבץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר