'חרדים - כ'מרעילי בארות''

שר בכיר בקבינט: "ההקפות בשמחת תורה יגרמו לסבל רב"

מסגר חונק בערים החרדיות, דרך השבתת עולם התורה ופגיעה אנושה בעסקים - ועד הקמת ממשלה ללא חרדים; אלו, לפי שר בכיר בקבינט הקורונה, ההשלכות שעלולות להיות מההקפות בש"ת (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הקפות שניות. ארכיון (צילום: פלאש 90)

בעקבות קבינט הקורונה שהתכנס אמש, שר בכיר שנכח בדיונים מתריע בשיחה עם 'כיכר השבת', כי אם חג שמחת תורה הקרוב ייחגג כרגיל - הראשונים שיינזקו מכך הם החרדים.

בקבינט המדובר דנו באופן רשמי בצעדים ליציאה מהסגר, ובמהלכו סוכם כי כאשר יגיעו מדדי ההדבקה ל-0.7 בממוצע מכל חולה, תחל בהדרגה ההקלה בהגבלות הנוכחיות.

כמו כן, "ערים שיישארו אדומות", אומר היום (שלישי) השר הבכיר, "ייכנסו לסגר מוחלט כמו בני ברק בערב פסח - ונכון להיום כל הערים החרדיות אדומות; בכל הארץ אחוזי ההדבקה יורדים, בעוד אצל החרדים האחוזים עולים".

וכאן באה ההתרעה החמורה: "המשמעות היא, שאם אירועי שמחת תורה יתקיימו כבכל שנה, עם ההקפות והכל, כך שלא נצליח להוריד את מספרי התחלואה, הציבור החרדי יתייצב בפני תקופה לא פשוטה".

"לא נוכל לפתוח את הישיבות ומוסדות החינוך, ייגרם סבל גדול לעסקים ולכל התנהלות התושבים בערים החרדיות - ואז תקום זעקה גדולה. כדאי שנתעורר ונתנהג בהתאם! המסר הזה חייב לחלחל!".

רה"מ בפתח קבינט הקורונה (צילום ארכיון: לע"מ)

חבר קבינט הקורונה מוסיף בצער: "בל נשכח גם את הסכנה לציבור החרדי מהשנאה המצטברת בציבור הכללי הסבור בטעות כי החרדים הם בגדר 'מרעילי בארות' ושבגללם הסגר עכשיו".

"זאת ועוד: לכל זה ישנן השלכות פוליטיות חמורות, כמו ממשלה ללא חרדים, שתביא לסכנה עצומה לעולם התורה", מסיים בדאגה השר הבכיר בממשלת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר