בשבוע אחד

נתונים מדאיגים: עליה של 36% בשיעור הנפטרים החרדים

בשבוע האחרון חלה עליה דרמטית של 36% במספר הנפטרים מקורונה בציבור החרדי, כך עולה מנתונים של מכון ויצמן • כמו כן, עליה של 16% במספר החולים קשה ובינוני • המספרים (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

פרופסור ערן סגל, ממכון ויצמן, פרסם הערב (שלישי) נתונים מדאיגים על התחלואה והנפטרים במגזר החרדי, נתונים המציגים עליה דרמטית במספר הנפטרים החרדים לצד עליה במספר החולים המאושפזים במצב קשה ובינוני.

מהנתונים של מכון ויצמן עולה כי בשבוע האחרון חלה עליה של 36% במספר הנפטרים מקורונה במגזר החרדי. כמו כן, חלה עליה של 16% במספר חולי הקורונה המאושפזים במצב קשה ובינוני. באשר למאומתי הקורונה במגזר, חלה עליה של של 28%.

פרופסור סגל, שפרסם את הנתונים, הדגיש: "יחד עם זאת, קצב העליה בירידה. כלומר עדיין כל הפרמטרים מעל הקו האדום (קו אדום = אין שיני משבוע לשבוע) ויש עליה אבל העליה הייתה כבר גדולה יותר משבוע לשבוע. נקווה שהמגמה הזו תמשיך וגם במגזר החרדי נרד מתחת לקו האדום".

נתוני התחלואה (טוויטר- ערן סגל)

באשר למגמה במגזר הכללי, כותב פרופסור סגל: "ברמה ארצית, נבלמה העליה במאומתים, מקדם הדבקה סביב 1, התמתנה העליה בקשים חדשים.". כמו כן, מגזר ערבי חלה ירידה במאומתים, במאושפזים קשה ובתמותה.

הרבי מצאנז ליווה את הרבי מפיטסבורג זצ"ל שנפטר מקורונה

לדברי סגל: "יש עליה קבועה בקצב הגידול בתמותה, כלומר כל יום נפטרים 4-5% יותר אנשים מקורונה לעומת היום הקודם ניתן לראות את העליה הלינארית במספר הנפטרים בכל יום בשבוע שעבר נפטרו 250 אנשים מקורונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר