בניגוד להנחיות

סגר VIP: ספר הגיע לבלפור וסיפר את שרה נתניהו

בזמן שכל המספרות בישראל נסגרו בשל הסגר שהוטל על המדינה, רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הזמינה ספר למעון ראש הממשלה בבלפור בכדי שיספר אותה (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שרה נתניהו (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

כחלק מההחלטה להטיל סגר על מדינת ישראל, בשל התפשטות נגיף הקורונה, הוחלט לסגור את כל המספרות. אך רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הזמינה ספר למעון ראש הממשלה, ברחוב בלפור בירושלים, בכדי שיספר אותה.

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', בערב חג הסוכות הגיע ספר למעון רה"מ בכדי לטפל בשערה של נתניהו וזאת בניגוד מוחלט להגבלות הקורונה.

יצוין כי לא ברור האם נתניהו תשלם קנס בסך 500 שקלים על הפרת ההנחיות. כמו כן, על פי הדיווח, הספר קיבל את התשלום מחשבון משלם המיסים.

ראש הממשלה עובר בדיקת קורונה מהירה, אתמול

גורמים בסביבת שרה נתניהו אמרו לעיתון: "הגברת שרה נתניהו מקפידה באופן מחמיר על הנחיות משרד הבריאות. בתקופת הסגרים לא יצאה מביתה והיא מנהלת את שגרת עבודתה כפסיכולוגית ילדים בעיקר באמצעות פגישות זום ושיחות טלפון. הגב' נתניהו מקפידה הקפדה יתרה שהיא ובני ביתה יעטו מסיכה, גם בתוך הבית, וכך גם עובדי המעון ונותני השירותים שמגיעים אליו. היא הקפידה על הכללים גם בראש השנה ובסוכות, וביום הכיפורים התפללה ברחוב ליד הבית.

"כל מי שמבקר במעון ראש הממשלה יעיד שהגב' נתניהו לא רק עוטה מסיכה בעצמה בתוך הבית, אלא מבקשת מכולם לעשות זאת, וזהו גם המסר שביקשה להעביר לציבור. לפני חג הסוכות צילמה הגב' נתניהו סרטון הסברה לשירות הציבור בו קראה לכולם לעטות מסיכות.

"מאחר שהיא דמות ציבורית משפיעה ומדובר בסרטון הסברה לשירות הציבור, היא הניחה שניתן להשתמש בשירותי ספר, כפי שנהוג בערוצי הטלוויזיה. הגב' נתניהו והספר עטו מסיכה וכפפות בזמן ששהו יחד והיא אף ביקשה מהספר להימנע משיחה מטעמי זהירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר